آخرین اخبار

29. مرداد 1399 - 8:17   |   کد مطلب: 36589
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان خبر داد:
برگزاری ۷۵ تور خبری و ۱۴۸ نشست خبری مدیران در استان همدان براساس سند اطلاع رسانی
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان از برگزاری ۷۵ تور خبری و ۱۴۸ نشست خبری مدیران در استان همدان براساس سند اطلاع رسانی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، ، اسدالله ربانی مهر در نشست با هیات رئیسه روابط عمومی های استان بر تعامل و ارتباط بیشتر مدیران با رسانه ها در شرایط فعلی کرونایی تاکید کرد و گفت: ارتباط و تعامل مدیران با رسانه ها علیرغم شرایط سخت کرونایی نباید کاهش پیدا کند و باید به شیوه های مختلف، اطلاع رسانی به نحو شایسته انجام شود.

 

وی تاکید کرد: بر اساس سند اطلاع رسانی استان در سال ۱۳۹۸ حدود ۱۴۸ نشست خبری، ۷۵ تور گردشگری برگزار شد که رشد ۵۰ درصدی نسبت به سالهای گذشته داشته است.

 

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان، افزود: لیست دستگاههایی که در سال ۹۸ ، بیشترین و کمترین نشست خبری و بیشترین و کمترین اشتراک را داشتند احصاء شده که به زودی اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

 

وی گفت: تغییرات حوزه روابط عمومی دستگاههای اجرایی باید با هماهنگی اداره کل روابط عمومی استانداری باشد و این موضوع  به دستگاهها ابلاغ شد و ارزیابی روابط عمومی هر دستگاه  براساس اجرای مصوبات سند اطلاع رسانی استان باشد.

 

ربانی مهر، گفت: تعامل با رسانه ها ، داشتن انگیزه ،اهل تعامل بودن و داشتن نگاه تحلیلی و سوادرسانه ای ملاک انتخاب مدیران روابط عمومی ها باشد .

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal