آخرین اخبار

4. تير 1403 - 7:39   |   کد مطلب: 48010
استاندار همدان گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و هر شخصی که تریبون دارد باید تواصی به حق و مشارکت حداکثری را در جامعه مخاطب خود تبیین کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، علیرضا قاسمی‌فرزاد یکشنبه شب در نشست صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر، رسانه، قرآن و عترت استان همدان افزود: انتخاب سرنوشت کشور به دست مردم از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یادگار حضرت امام‌خمینی(ره) است.

استاندار همدان افزود: بیانات گوهربار مقام معظم رهبری چراغی فروزان در مسیر شناسایی فرد اصلح و انتخاب صحیح است.

قاسمی فرزاد همچنین گفت: باید به دور از تعصب و احساسات، فرد اصلح را انتخاب کنیم تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم ادامه پیدا کند.

وی افزود: ارتباط نزدیک با مردم همانند شهید آیت‌الله دکتر رئیسی که در جامعه و با محرومین یک ارتباط قلبی داشتند، از ویژگی‌های فرد اصلح است.

استاندار همدان گفت: اگر ایستادگی رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت سرداران شهید اسلام در تقویت قدرت بازدارنده نظامی کشور نبود، آرامش امروز در جامعه وجود نداشت.

وی با تاکید بر اینکه باید برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنیم، افزود: جامعه هنری و اهالی فرهنگ در این خصوص می توانند بسیار موثر باشند.

قاسمی فرزاد اظهارکرد: کسانی که امنیت و آرامش کشور را دوست دارند، با حضور پای صندوق‌های رای امنیت کشور را بیمه کنند.

وی افزود: در هر لباس، مسئولیت و جایگاهی باشیم، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی که میراث گران‌بهای شهدا و حاصل خون بهترین جوانان وطن است، وظیفه‌ای همگانی است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal