آخرین اخبار

8. آبان 1399 - 14:16   |   کد مطلب: 37212
مسعود حیدری با بیان اینکه روستای کمشانه از محروم‌ترین روستاهای اسدآباد است که بعدازاین سال‌ها وعده مسئولان از دولتی‌ها تا نمایندگان مجلس تنها هزار و 200 متر راه روستایی آسفالت شده، گفت: این روستا 2 هزار و 800 متر راه دارد که برای انجام مابقی آن پیمانکار کار را تعطیل کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، مسیر روستای کمشانه به‌عنوان یکی از روستاهای محروم شهرستان اسدآباد بعد از سال‌ها رفت‌وآمد وزارت و معاونان و حضور نمایندگان مجلس و مسئولان بالاخره امسال در حال آسفالت‌ریزی بود.

 

 

اما بعد از سال‌ها پیگیری مردم برای آسفالت مسیر این روستا روز گذشته بنا به گفته عضو شورای اسلامی روستای کمشانه پیمانکاری که میزان هزار و 200 متر از مسیر 2 هزار و 800  متری را آسفالت‌ریزی کرده بود، دست از کار می‌کشد و موجب نارضایتی مردم می‌شود.

 

در پی تعطیلی کار پیمانکار آسفالت مسیر روستای کمشانه یکی از اعضای شورای اسلامی با ارسال تصاویری از جمع‌آوری دستگاه‌های آسفالت‌ریزی به این پایگاه خبری دست به دامن رسانه شد که به دادمان برسید.

 

 مسعود حیدری عضو شورای اسلامی روستای کمشانه اسدآباد در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با ابراز نارضایتی از آسفالت مسیر روستا، اظهار کرد: روستای کمشانه از محروم‌ترین روستاها شهرستان است که 2 هزار و 800 متر راه روستایی است.
وی گفت: کمشانه تنها روستایی است که آسفالت نشده و بعد از سال‌ها قول مسئولان را برای آسفالت آن گرفته‌ایم، سال گذشته خاک‌ریزی در این مسیر انجام شد و امسال که پیمانکار زیرسازی مسیر روستا را انجام داده و در حال آسفالت این مسیر بود، هنوز تکمیل‌نشده کار راه رها کردند.

 

عضو شورای اسلامی روستای کمشانه اسدآباد با بیان اینکه مسیر روستای 2 هزار و 800 متر است، گفت: از این میزان تنها هزار و 200 متر آسفالت انجام‌شده و سؤالمان این است که بعدازاین همه پیگیری دولت تنها این میزان را آسفالت کند؟

 

وی تصریح کرد: ما بارها با مسئولان از بخشدار و فرماندار گرفته تا نماینده مجلس قول آسفالت کامل مسیر را گرفته‌ایم اما امروز پیمانکار کار را رها کرده و وسایل نقلیه خود را بار کرده که برود.

حیدری با بیان اینکه مسیر این روستا سیل گیر است و هرسال در زمستان با مشکلات زیادی روبرو هستیم، دادمان را به کی بگوییم که نتیجه‌بخش باشد، نه با بخشدار و فرماندار و نه نماینده مجلس به نتیجه نرسیدیم.

 

وی بیان اینکه روستای کمشانه 38 خانوار زندگی می‌کنند، فزود: البته مهاجرت معکوس از شهر به روستا داشتیم که در صورت نبود امکاناتی چون مسیر آسفالته به شهر باز خواهند گشت.

 

عضو شورای اسلامی روستای کمشانه اسدآباد با بیان اینکه روستای کمشانه از محروم‌ترین روستاها شهرستان است، افزود: چند سال است که از دوره نمایندگان اسبق مجلس بارها معاون وزیر راه به این منطقه آمدند اما امروز هم که قول مساعد برای آسفالت دادند، متأسفانه همه مسیر را آسفالت نمی‌کنند.

 

وی گفت: اگر مسئولان روراست به مردم بگویند که آسفالت نمی‌کنیم، دیگر خیالمان هم راحت است و قید کار مسئولان را خواهیم زد، اما وعده دروغ به ما می‌دهند.

حیدری بابیان اینکه روستای کمشانه بدون تابلوی شناسایی است، گفت: این روستا محروم‌ترین روستا است و از وجود مسجد و آب آشامیدنی هم محروم است.

 

انتظار می ود که با توجه به شرایط روستای کمشانه یکبار برای همیشه وعده چندین ساله مسئولان عملی شود و راه آسفالت این روستا به طور کامل انجام شود چرا که این مطالبه به حق مردم روستا مطالبه ای به دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal