آخرین اخبار

17. فروردين 1400 - 12:36   |   کد مطلب: 38635
آوای سیدجمال پیگیر ماجرای قطع درختان کاج گردنه اسدآباد؛
رئیس منابع طبیعی: غرس درختان کار خودمان است نه سارقان چوب!
روز گذشته تصاویری از قطع درختان تنومندی در گردنه اسدآباد به این رسانه ارسال شده بود که بهزاد شاهمرادی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد در این باره گفت: این امر کار خود ما بوده و درواقع غرس درختان است.

بهزاد شاهمرادی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، در خصوص تصاویر منتشرشده درختان قطع‌شده در گردنه اسدآباد، اظهار کرد: این درختان در سنوات گذشته توسط خود مجموعه منابع طبیعی غرس شده و مربوط به امروز و دیروز نیست.

 

وی ادامه داد: البته 4 درخت نیز چند روز گذشته براثر طوفان شکسته شده بود که همکاران ما با اره دستی آن را بریده‌اند و باید شاخ و برگ‌های آن آتش‌زنیم که در تابستان با آتش‌سوزی مراتع مواجه نشویم.

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسدآباد بابیان اینکه برخی از درختانی که از تنه قطع شدند، مربوط به 5 سال گذشته است، تأکید کرد: سرقت چوب و یا قطع چوب توسط سارق را نداشتیم.

 

وی با بیان اینکه حدود 500 هکتار جنگل‌کاری در اسدآباد داریم، یادآور شد: در سال 99، به میزان 120 هکتار توسعه جنگل‌کاری داشتیم که 40 هکتار آن در منطقه آجین بوده است.

 

شاهمرادی گفت: بیشتر نهال‌هایی که در امر توسعه جنگل‌کاری کاشته شده، سماق، بلوط، داغ داغان، زالزالک، زرشک است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal