آخرین اخبار

25. اسفند 1399 - 9:09   |   کد مطلب: 38491
سردار غلامرضا سلیمانی، از تصویب سند ١٠ ساله اعتلای بسیج مستضعفین توسط رهبر انقلاب خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم چهارمین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج از تصویب سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج خبرداد و گفت: این سند که مبتنی بر بیانیه گام دوم تدوین شده، در دو سه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب و توسط فرمانده کل سپاه پاسداران به بسیج ابلاغ شد.

 

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی افزود: تدابیر رهبر انقلاب بسیار راهگشا بوده و مهم‌ترین بخش این سند تعلیم و تربیت است و نگاه جامعی هم در آن به بسیج و هم به جامعه وجود دارد. نگاه این سند فراتر از بسیج است؛ در بخش تعلیم و تربیت سیاست‌های عمده و اصولی پیش بینی شده است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: تعلیم و تربیت از سنین کودکی آغاز و تا میانسالی ادامه خواهد یافت که پیاده سازی این سند بر اساس تدابیر رهبر انقلاب خواهد بود.

 

وی افزود: مجاهدت‌های بسیجیان در سراسر کشور با وجود ویروس کرونا و فشار‌های دشمن، نشان دهنده خروجی صحیح مسائل تربیتی است.

 

سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به پیگیری‌ها و تلاش های مجدانه سردار سلامی در راستای تصویب این سند گفت: نگاه جامع در بسیج و جامعه مهم‌ترین بخش این سند است و رسالت بسیج پیاده‌سازی مردم‌سالاری دینی است و لذا تعلیم و تربیت به‌عنوان محور اصلی این سند لحاظ شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal