آخرین اخبار

9. آبان 1400 - 12:52   |   کد مطلب: 40459
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد ریشه تأثیرگذاران را داشتن ایمان خواند و گفت: امروز ما گرفتار فضای مجازی هستیم، و اگر ایمان نباشد و این فضا را مدیریت نکنیم، در باتلاق ها و آسیبهای اجتماعی فرو خواهیم رفت.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد پیش از ظهر امروز در دیدار دانش آموزان این شهر با اشاره به فرمایش امام که فرمود: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که خود را به نارنجک بست و زیر تانک دشمن رفت، اظهار کرد: ما باید زمینه ای را فراهم کنیم تا تأثیرگذار باشیم و یکی از موضوعات برای اثرگذاری، داشتن ایمان و اعتقاد به خداوند است.

 

وی به اثر گذاری رعایت حجاب ، داشتن اخلاق نیک، خدامحوری، گفت: امروز سرچشمه اثرگذاری امثال شهید فهمیده‌ها، رضایی‌ها و حججی‌ها از ایمان آنان گرفته شده و این ایمان و گذشت شهید محمدحسین فهمیده است که خود را زیر تانک می‌برد.

 

امام جمعه شهر اسدآباد ریشه های تأثیرگذاران را داشتن ایمان خواند و افزود: امروز ما از شهید فهمیده‌ها درس ایمان را فرا بگیریم.
وی خاطرنشان کرد:  امروز ما گرفتار فضای مجازی هستیم، و اگر ایمان نباشد و این فضا را مدیریت نکنیم، در باتلاق ها و آسیبهای اجتماعی فرو خواهیم رفت.

 

حجت الاسلام حسینی مجد امام راحل بسیج را مدرسه عشق نام نهاد، خطاب به نوجوانان بسیجی،گفت: باید به خود افتخار کنید که در صف بسیجیان هستید.

وی بر انتخاب همنشین از میان افراد خوب و با خدا و با ایمان و بسیجی تأکید کردو خواستار حضور در خط ولایت شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal