آخرین اخبار

10. خرداد 1402 - 7:13   |   کد مطلب: 45140
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی مقدمات انقلاب، خود انقلاب و حفظ آن را مبتنی بر تدابیر حضرت امام(ره) دانست و گفت: حضرت امام(ره) به بدرستی اسلام را تبیین کرد و مردم هم لبیک و اعتماد به ایشان به میدان آمدند، البته که اگر از انقلاب اسلامی امام(ره) را بگیرند، انقلابی نمی‌شد.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، توحید، رهبری و مردم را از  عناصر مهم مکتب انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: اگرچه انقلاب ما ریشه تاریخی چند قرنی دارد و شیعه همواره ظلم‌ستیز بوده و به دنبال احیاء حکوکتی دینی بوده، اما حضرت امام خمینی(ره) بود که شروع به بیدارگری ملت‌های مسلمان کرد.

 

 وی ادامه داد: امام(ره) آن اسلام ناب که طبق فرموده قرآن زیر سلطه استکبار نباشد و مستقل عمل کند را چند دهه قبل از انقلاب بین شاگرانش تبیین کرد و سپس پیشوا و رهبر این جنبش شد تا به نتیجه پیروزی انقلاب رسید.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه حضرت امام(ره) به بدرستی اسلام را تبیین کرد و مردم هم لبیک و اعتماد به ایشان به میدان آمدند، گفت: محور، رهبر و اصل انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بودند و اگر از انقلاب اسلامی امام(ره) را بگیرند، انقلابی نخواهد بود و در این راستا هم رهبری فرمودند که «بی‌نام خمینی این انقلاب در هیچ جای جهان شناخته شده نیست».

وی تأکید کرد: بنابراین مقدمات انقلاب، خود انقلاب و حفظ آن مبتنی بر تدابیر حضرت امام(ره) بود.

 

حجت‌الاسلام موحدی توحید و خدامحوری، اخلاق، دردمندی مردان دینی، عدم بی‌تفاوتی نسبت به مسائل جامعه، توجه به آموزه استکبارستیزی و زندگی آزادانه برای بشریت را از جمله شاخص‌هایی خواند که شخصیت و رهبری معظم‌له را از شخصیت و رهبری دیگر رهبران سیاسی دوران پس از صدر اسلام تا امروز متمایز می‌کند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal