آخرین اخبار

4. آبان 1402 - 13:59   |   کد مطلب: 46442
امام جمعه شهر اسدآباد تصویب لایحه کاپیتولاسیون را طبع شیطانی خواند و گفت: آمریکا به غارت بردن سرمایه‌های ایران قانع نبود و می‌خواست ملت ایران را تحقیر کند.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به سالروز اعتراض و خروش تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به تصویب لایحه کاپیتولاسیون، گفت:  در سال 42 در کابینه اسدالله اعلم، این لایحه طرح و در مجلس تصویب شد که در پی اعلام این لایحه 4 آبان امام(ره) به آن اعتراض کردند و آن را بزرگترن جنایت آمریکا خواندند.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه در لایحه کاپیتولاسیون مصونیت قضایی برای خود طرح کرده بود و اگر یک سگ آمریکایی مرجع تقلید و یا مسئول ما را گاز می‌گرفت، نمی‌توانست محاکمه شود و باید در آمریکا پیگیری می‌شد.

 

وی تصویب لایحه کاپیتولاسیون را طبع شیطانی خواند و گفت: به فرموده امام(ره) آمریکا شیطانی بزرگی است که به کم قانع نیست، او با به غارت بردن سرمایه‌های ایران قانع نبود و می‌خواست ملت ایران را تحقیر کند.

 

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه آمریکا با توطئه ها و ترفندهای مانند تصویب لوایح این چنینی درصدد بود که ملت را تحقیر کند، افزود: خروش اعتراضی امام(ره) سدی شد، هرچند امام(ره) را تبعید کردند اما اعتراضات بود.

 

وی با جنایات اخیر آمریکا در سطح جهان اشاره کرد و گفت: این شیطان بزرگ دست از دشمنی بر نمی‌دارد و مقاومت باید همیشگی باشد.

امروز 4 آبان سالروز اعتراض و خروش تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به تصویب لایحه کاپیتولاسیون است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal