آخرین اخبار

31. شهريور 1402 - 13:00   |   کد مطلب: 46114
امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه ایثارگران ما علاوه بر دفاع از تمامیت ارضی، از هویت ملت که اسلامی، علوی و حسینی است، دفاع کردند، گفت: برآیند دو جریان دومکرات آمریکا، ترامپ دیوانه و بایدن بی‌هوش و حواس شده درحالی که برآیند حسینی وجود امثال مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله و شهیدانی چون سلیمانی و حججی و آرمان علی‌وردی است که عظمت‌شان عالم را بهت‌زده کرده است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در دیدار با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرمانده و نیروهای سپاه پاسداران و بسیج، معاون سیاسی فرماندار، جمعی از مسئولان دولتی شهرستان اسدآباد، با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار اخیرشان، گفت: دفاع از تمامیت ارضی مردانگی و عرضه می‌خواهد، البته نزد همه انسان‌های دنیا ارزشمند است، بالاخره انسان باید از حریم خود دفاع کند و نباید توسری خور باشد، انسان شجاع از حریم و تمامیت ارضی خود دفاع می‌کنند.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با مقایسه ایثارگران دفاع مقدس با دفاع دیگر مردمان کشورها از کشورشان، گفت: ایثارگران ما کلاسشان خیلی بالا بود و ارزش‌شان بالاست، چرا که علاوه بر دفاع از تمامیت ارضی، از هویت ملت، هویت اسلامی، علوی و حسینی مردم دفاع کردند.

 

وی با یادآوری این جمله از شهید سلیمانی که «ما ملت امام حسینیم»، گفت: تمام دفاع از انقلاب و میهن و جمهوری اسلامی، دفاع از هویت حسینی است، بنابراین ارزش شهدا و ایثارگران ما بالاست، البته نه تنها از هویت حسینی دفاع کردند بلکه این هویت را به جهان نشان دادند، عظمت هویت حسینی به عالم معرفی کردند، لذا کرور کرور جذب این هویت می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام موحدی ادامه داد: اینکه می‌بینید انگلیس خبیث این همه برای شیعه انگلیسی هزینه می‌کند، چون می‌داند شیعه ناب سکه رایج عالم است.

وی با بیان اینکه طبق دو نظرسنجی در آمریکا، 84 درصد مردم آمریکا از نظام سیاسی هر دو جریان دموکرات آمریکا ناراحت و خسته شد‌ه‌اند، افزود:  برآیند یک جریان دومکرات در آمریکا، ترامپ دیوانه و برآیند جریان دیگر حاکم در این منطقه، بایدن بی‌هوش و حواس، علاف و خل شده است.

 

امام جمعه شهر اسدآباد خاطرنشان کرد: برآیند جریان حسینی وجود امثال مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله و شهیدانی چون سلیمانی و حججی و  آرمان علی‌وردی شده است که همه عالم، حتی دشمن و مستکبرین هم در آن خیره مانده‌اند، این چه عظمت و فرهنگ و صلابتی است.

 

وی با بیان اینکه همه ادیان اعتقادتان به منجی دارند و عطر منجی آنچنان در جهان پیچیده که البته بسترسازی آن از دفاع مقدس رخ داده است، افزود: می‌خواهند عالم با شیعه انگلیسی جامعه را منحرف کنند، اما کورخوانده‌اند، گرایش به سمت شیعه ناب محمدی را کند کردند اما در دنیا این گرایش به شیعه ناب محمدی زیاد است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal