آخرین اخبار

12. بهمن 1400 - 12:02   |   کد مطلب: 41326
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر مرور گفتمان انقلاب برای اینکه بدانیم کجا بودیم و به کجا رسیدیم، گفت: خاکی بودن مسئولان در دورانی که مردم معیشت نابسامان دارد، دل مردم را بدست می‌آورد و مردم هم همین روحیه‌ها را از مسئولان می‌خواهند

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با تأکید بر مرور گفتمان انقلاب برای اینکه بدانیم کجا بودیم و به کجا رسیدیم، گفت: خاکی بودن مسئولان در دورانی که مردم معیشت نابسامان دارد، دل مردم را بدست می‌آورد و مردم هم همین روحیه‌ها را از مسئولان می‌خواهند‌.

 

همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و در اولین روز از دهه فجر، جمعی از از  مسئولان اداری و قضایی، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی با حضور در حسینیه آیت الله خامنه ای با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

 

در این دیدار حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد دهه فجر فرصت مناسبی برای مرور گفتمان انقلاب دانست و اظهار کرد: امروز باید با مرور این گفتمان بررسی کنیم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم، نتیجه حرکت امام و امت چه بود؟.

 

وی به شجاعت ، درایت، سیاست، عرفان، علوم مردم شناسی، روانشناسی امام خمینی ره اشاره کرد و گفت: امروز آزادیخواهی، استکبارستیزی و شجاعت بسیاری از مردم در جهان از امام راحل الگو گرفته شده است.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه امام(ره) بوی خدا و رنگ خدایی داشت، افزود: سلسله روحانیت پیشگام شدند و در کنار امام پیروزی انقلاب را رقم زدند، بسیاری از روحانیت ایشان را الگوی خود قرار داده و پشت ایشان حرکت کردند.

 

وی دهه فجر را فرصتی برای امام شناسی و معرفت شناسی خواند و افزود: امام خودساخته بود، نه دنبال پست و مقام، بنابراین باید از ایشان الگو گرفت.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد به زخم زبان دشمنان و دوستان غافل به لباس روحانیت اشاره کرد و گفت: محروم‌ترین قشر در جامعه به لحاظ مادی و مالی روحانیت هستند، با شهریه که کفاف کرایه منزلی را نمی‌دهد، گذران زندگی می‌کنند. چون وصل به انقلاب و برای آن جان می‌دهند، اگر گرسنه هم  بمانند، لب به گله و شکایت باز نمی‌کنند.

 

وی با تأکید بر ترویج روحیه وحدت آفرینی، مبارزه با اشراف گرایی، دلجویی مردم از سوی مسئولان، گفت: خاکی بودن مسئولان در دورانی که مردم معیشت نابسامان دارد، دل مردم را بدست می‌آورد و مردم هم همین روحیه‌ها را از مسئولان می‌خواهند‌.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه مردم از انتخاب آقای شرکایی به عنوان سرپرست فرمانداری خوشحال هستند، افزود: مسئولان کوتاهی نکنند، انقلاب ما بدون مردم معنا ندارد و باید تحول گرا باشند.

 

حسین‌علی شرکایی، سرپرست فرمانداری اسدآباد هم از اجرای ۴۰۰ برنامه فرهنگی، عمرانی ، ورزشی و رفاهی در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۴۵ طرح به بهره‌برداری می رسد.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal