آخرین اخبار

21. تير 1401 - 13:07   |   کد مطلب: 42746
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه عفت، تقوا، حیا و شرم نشانه‌های تدین است و زنان مسلمان باید برای مصونیت از گناه و چشم هوسرانان باید بیشتر این نشانه ها توجه کنند، گفت: وجود فضای مجازی، افزایش پهنای باند اینترنت، اوضاع اقتصادی نابسامان از دولت قبل تا کنون موجب شد تا کمتر به مسائل فرهنگی و مسئله حجاب کمتر توجه شود و دولت خدمتگزار آقای رئیسی گرفتار مدیریت اوضاع اقتصادی است و هنوز وقت نشده به مسائل فرهنگی بپردازد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد در همایش مدافعام حریم خانواده در پارک رجایی این شهر به اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه پرداخت و اظهار کرد: برخی از روی آگاهی و برخی ناآگاهانه با پوشش نامناسب در اجتماع وارد می شوند و به مسئله حجاب بی توجه هستند و عدم رعایت این مسئله ریشه دین را تهدید میکند.

 

وی مسلمانی زنان را در داشتن سه چیز دانست و گفت: عفت، تقوا و حیا و شرم نشانه‌های تدین است و اگر میخواهید از افراد هوسران در امان و مصون بمانید، پوشش داشته باشید

 

امام جمعه شهر اسدآباد بانوان چادری را طلایه داران فرهنگ عفاف و حجاب خواند و گفت: حضرت فاطمه س، نمونه بارزی در چگونه زندگی کردن، مادر و همسر بودن و در اجتماع حاضر شدن است که باید از او الگو گرفت.

 

وی به وضعیت پوشش بانون در شهر اسدآباد در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: حدود سه سالی است که جامعه چادری اسدآباد هم به سمت بی حجابی می رود و این یک تهدید است و باید مراقب بود که بیش از این در دام دسیسه های دشمن نیفتاد.

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد خاطرنشان کرد: متأسفانه وجود چند مسئله مانند فضای مجازی، افزایش پهنای باند اینترنت، اوضاع اقتصادی نابسامان از دولت قبل تا کنون موجب شد تا کمتر به مسائل فرهنگی توجه شود.

 

وی ادامه داد: دولت خدمتگزار آقای رئیسی هم بدلیل مشکلات اقتصادی گرفتار مدیریت اوضاع اقتصادی است و هنوز وقت نشده به مسائل فرهنگی بپردازد.

 

امام جمعه شهر اسدآباد با خطاب به بانوان چادری این شهر، گفت: به حجب و حیاء و عفت خود افتخار کنید و به هویت و داشته های خود ببالید و بدانید که قیمتی هستید چرا که مروارید در صدف است و صدف همان چادر است که بر تن شماست.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal