آخرین اخبار

2. آذر 1400 - 23:59   |   کد مطلب: 40671
امام جمعه اسدآباد تاکید کرد:
ارتقا تفکر بسیجی در جامعه ضرورت دارد
امام جمعه شهر اسدآباد گفت:در فرهنگ و تفکر بسیجی کار نشد ندارد و با این تفکر همراه با مدیریت هر کاری قابل حل شدن است که در همین رابطه ارتقا این تفکر در جامعه ضرورت دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در  جلسه شورای فرهنگ عمومی با  بیان اینکه در هر مقامی تفکر بسیجی و جهادگرانه نیاز است ،اظهار کرد: خستگی ناپذیری برای آرمان‌ها و مملکت، رفع مشکلات مردم، برنامه ریزی در کار، خدمت صادقانه، دل سوزاندن برای مردم ،آماده به کار بودن،اخلاص در کار ،خوشرویی با مردم  از جمله ویژگی‌ها در تفکر بسیجی بوده که ارتقا و ظهور این تفکر در جامعه در ارتقا فرهنگ عمومی از نقش موثری برخوردار خواهد بود.

 

 

وی با تاکید بر اینکه بسیج و انقلاب دل ها را متحول کرده است ،افزود: مسئولان با تفکر بسیجی همواره خود را باید نوکر مردم بدانند و به این نوکری افتخار کنند.

 

 

حسینی مجد با بیان اینکه شهید همت‌ها، باکری‌ها و حاج حسین همدانی‌ها نمونه‌هایی از یک بسیجی بودند که باید همواره این شهیدان بسیجی الگو جامعه در ارتقا تفکر بسیجی باشد.

 

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید با روحیه تفکر بسیجی کار کنند و با این روحیه فرهنگ مردم را ارتقا دهند تصریح کرد: بسیج با حضور بسیجیان و روحیه بسیجی معنا می‌یابد و تدبر و مدیریت و آینده‌نگری امام راحل موجب پایه‌ریزی بسیج بود و بسیج با  این روحیه جهادگرانه خود در تمام حوزه‌ها، در تمام برهه‌ها از دوران دفاع مقدس گرفته تا  دوران کرونا، کمک‌های مومنانه، بسیج سازندگی، عمران و آبادانی، سواد آموزی و ...کمک مردم بوده‌اند.

 

 

فرماندار اسدآباد نیز با بیان اینکه بسیج در تمام حوزه‌های جامعه ورود خوب و موفقیت آمیزی داشته و پیشگام بوده‌است، خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی نشان از ارزش و قداست بسیج دارد و باید  این  ظرفیت تفکر بسیجی را به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز وارد کرد.

 

 

سعید کتابی با اشاره به اینکه مسائل و آسیب‌های اجتماعی به عنوان مسائل فرهنگ به شمار می‌روند، گفت: دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی سمپوزیوم علمی خوبی را در زمینه آسیب‌های اجتماعی در سال جاری برگزار کرد که قطعا اثرات این سمپوزیوم در بلند مدت شاهد خواهیم بود ضمن اینکه ورود جدی  تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این زمینه ضرورت دارد.

ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal