آخرین اخبار

18. آذر 1400 - 21:07   |   کد مطلب: 40821
شاهین کلانتری‌بنگر از ضرب و شتم معاون خود توسط یک شهروند متخلف بر سر گرفتن گزارش تصویری از وضعیت یک مرکز غیر قانونی خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، شاهین کلانتری‌بنگر، شهردار شهر اسدآباد عصر امروز در نشست با اصحاب رسانه و فعالان مجازی این شهرستان از کتک‌کاری معاون خود توسط یک شهروند متخلف خبر داد و اظهار کرد: این شهروند که اقدام به ساخت غیر مجاز مرکز معاینه فنی در مسیر پایین تر از میدان آزادگان این شهر کرده بود، بعداز حضور معاون خدمات شهری شهرداری برای گرفتن گزارش تصویری از مرکز او را مورد ضرب و شتم قرار داد.
 

 

وی ادامه داد: البته موبایل معاون شهردار هم توسط این فرد متخلف گرفته شده بود که با خواهش و تمنای یکی از اعضای شورا پس گرفته شد.
 

 

شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه از این شهروند متخلف بخاطر این رفتار ناشایست و تخلف مرتکب شده شکایت کرده‌ایم، افزود: البته وی هم از شهرداری شکایت کرده که ما پول اضافه از او می‌خواهیم، این درحالی است که عوارضات و سرانه عوارض این میزان می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این فرد متخلف که مدعی بود سند ششدانگ دارد اما معلوم شد که دارای چنین سندی نیست، ادامه داد: این مرکز قبل از انکه مجوز قانونی برای ساخت بگیرد و پروانه داشته باشد، بخشی از آن ساخته شده که این تخلفی محرز است.
 

 

کلانتری‌بنگر تأکید کرد: این محل مرکز معاینه فنی قابلیت ایجاد مرکز را ندارد و معارض و شاکی هم دارد.
در این نشست مباحث مختلف دیگری از جمله تکلیف المان شهدای خلبان، بدهی های شهرداری به پیمانکاران و کارکنان و کارگران و ... از سوی شهردار مطرح شده که بزودی این خبر تکمیل می شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal