آخرین اخبار

3. دى 1400 - 16:31   |   کد مطلب: 40952
حجت‌الاسلام حسینی‌مجد ولایت عمود اصلی نظام اسلامی خواند و گفت: دشمن به دنبال جدا کردن امت از دامن ولایت است تا به خواسته های خود برسانند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های این هفته شهر اسدآباد در سوم دیماه، با قدردانی از حضور نمازگزاران در نماز جمعه وحدت‌آفرین، دشمن شکن آنان را به تقوای الهی توصیه و بر موضوع مسلط شدن بر خشم و تسلط بر شهوت پرداخت.

 

وی بالاترین انسانیت تسلط بر خشم و غضب دانست.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به نامگذاری ۹ دی ماه با عنوان روز بصیرت ، گفت: انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان داخلی و خارجی است و با شیطنتهای دنبال براندازی آن هستند.

 

 

وی بحث فتنه را بالاتر از همه توطئه‌های دشمن خواند و افزود: با فتنه اذهان مردم را مشغول میکند و نسبت به حقانیت، اعتقادات شبه ایجاد می‌کند. ق را وارونه جلوه میدهد لذا برخی مواقع با زبان دین و گاهی با زبان منطق حرف می زند. گاهی کسانی را به جلو می اندازند که مردم به آنها معتقدند اما از قطار انقلاب پایین آمدند و همراهی با نظام ندارند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با بیان اینکه مهمترین نکته که باید مردم با بصیرت بدانند این است که ما انقلاب و دینا و مذهبمان بدون وجود ولایت معنا ندارند و باطل است، افزود: بدون ولایت کارمان لنگ است ، کسی که اسلامیت دارد با ولایت دارد.

 

 

وی ولایت عمود اصلی نظام اسلامی خواند و گفت: دشمن به دنبال جدا کردن امت از دامن ولایت است تا به خواسته های خود برسانند.

 

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه در فتنه ۸۷ و ۸۸ دشمن هدفش ولایت بود، افزود: برخی در جایگاه ریاست جمهوری، رییس مجلس و دیگر جایگاهها که از قطار انقلاب پایین آمده بودند و در فتنه دخیل شدند.

 

 

وی با بیان اینکه ۹ دی حماسه بزرگی است که ارزش آن کمتر از ۲۲ بهمن نیست،افزود: ۲۲ بهمن آغاز انقلاب و ۹ دی ۸۸ تثبیت نظام بود و میدانی ایجاد شد که پای پرچم ولایت بایستند و به فتنه ها پشت کنند.

 

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و همراهی نماز گزاران فتنه های دشمن را محکوم کرد.

 

 

وی خطاب به مسئولان سه قوا و دیگر مسئولان گفت: قدر این مردم ولایتمدار را بدانید،طوری مدیریت کنید که مردم از مشکلات بیرون آیند، فرصتها کم است و باید دست به دست هم دهید برای رفاه مردم که ۴۳ سال پای انقلاب ایستادند، گامی بردارند.

 

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه مردم اسدآباد در استقبال از خانواده شهید گل کاشتند، افزود: بعداز ۳۶ سال انتظار شهید حمیدرضا ترابی هویتش شناسایی شد و مردم با حضور شان دل خاندان شهدا را شاد کردند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal