آخرین اخبار

1. بهمن 1399 - 13:47   |   کد مطلب: 37997
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با بیان اینکه برخی‌ها که تا دیروز دم از جبهه‌ و ایثار می‌زدند، امروز مسیر را گم کرده و به انحراف رفته‌اند و باید از شهید محمدرسول رضایی‌ها خجالت بکشند، گفت: هر کسی با ولایت نباشد، مرده است چراکه در لشکر سیاه دشمن است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد، در مراسم یادواره شهید محمدرسول رضایی که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به وصیتنامه معروف شهید محمدرسول رضایی، اظهار کرد: محمدرسول 13 سال بیشتر نداشت که علی رغم مخالفت های خانواده، با اندیشه پاک و با بصیرت، خود را به جبهه حق علیه باطل رساند و در تاریخ اسلام و انقلاب ماندگار شد.

وی تصریح کرد: شهید محمدرسول رضایی چون با بصیرت و آگاهی مسیر خود را انتخاب کرده بود که خداوند بالاترین مقام یعنی شهادت را در سرنوشت او نگاشت.

امام جمعه شهر اسدآباد با بیان اینکه شهید محمدرسول همانند شهید فهمیده قلبی بزرگ داشت که ارزشش از هر زبانی بهتر است، افزود: برخی ها که تا دیروز دم از جبهه‌ و ایثار می زدند، امروز مسیر را گم کرده و به انحراف رفته اند، اینان باید از شهید محمدرسول رضایی‌ها خجالت بکشند.

وی با بیان اینکه آنچه انسان را ایمان و آبرو می‌بخشد، تقوای اوست، افزود: امروز ایمان و تقوا در دین ماست و دین ما هم در ولایت خلاصه می‌شود، بنابراین هر کسی با ولایت نباشد، مرده است ولو 8 سال سابقه جبهه داشته باشد چرا که در لشکر سیاه دشمن است و برای ما ارزش ندارد.

حسینی‌مجد خاطرنشان کرد: نام شهید حاج قاسم و آیت الله مصباح برای همیشه زنده است چرا که آنان از ولایت جدا نشدند، بنابراین باید با الگوگیری از آنان در این مسیر قرار بگیریم.
در ادامه این مراسم کتاب زندگینامه شهید محمد رسول رضایی با عنوان «محمدرسول آن مرد کوچک» به نویسندگی فاطمه بگزاده رونمایی شد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal