آخرین اخبار

30. فروردين 1401 - 12:15   |   کد مطلب: 42001
محمود فیروزبخت با اشاره به فعالیت کارگاه تولیدی ادوات کشاورزی در روستای لک لک با ایجاد اشتغال برای 4 نفر، گفت: باتوجه به درخواست تولیدکننده ادوات کشاورزی وی را به اداره صمت برای اخذ تسهیلات ارزان قیمت معرفی کرده ایم.

به گزارش آوای سیدجمال، محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در بازدید از کارگاه تولیدی ادوات کشاورزی در روستای لک لک اظهار کرد: این کارگاه با مدیریت آقای خزاعی در روستای لک لک در حال ساخت و تولید ادوات کشاورزی است که برای ۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 

وی گفت: این کارگاه تولیدی با قبول سفارشات ساخت ادوات با قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر مورد استقبال کشاورزان منطقه و استان قرار گرفته است.

 

 

بخشدار پیرسلمان اسدآباد با اشاره به درخواست تولید کننده برای اخذ تسهیلات ارزان قیمت در راستای توسعه واحد و سرمایه در گردش، خاطرنشان کرد: در این زمینه هماهنگی های لازم با اداره صنعت و معدن شهرستان اسدآباد انجام شد.

 

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت واحد الماس ربیع در راستای فرآوری و عرضه محصول کشاورزی و دارویی موسیر و سیر بصورت گرانول، پودر و ... در روستای هدف گردشگری حبشی، گفت: این واحد در فصل برداشت محصول موسیر بصورت مستقیم برای ۲۵ نفر اشتغال مستقیم و نیز حدودا ۵۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد و محصول فرآوری شده را بصورت بسته بندی به کارخانجات دارویی و صنایع غذایی داخلی و کشورهای حوزه خلیج فارس، خاورمیانه و اروپا صادر و نیز ارز آوری برای کشور بهمراه دارد.
 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal