آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1401 - 9:45   |   کد مطلب: 42257
محمود فیروزبخت از پایان عملیات آسفالت معابر دو روستای پیریوسف و مأوا در بخش پیرسلمان خبر داد و گفت: با اجرای این عملیات 620 نفر از اهالی این دو روستا از نعمت جاده آسفالته بهره‌مند شدند.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار آوای سیدجمال، از پایان آسفالت ریزی معابر دو روستای پیریوسف و در این بخش خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی زیرسازی ، تسطیح و آسفالت ریزی معابر روستای پیریوسف به متراژ ۱۱هزار متر مربع و ۱۵۰۰ تن آسفالت انجام و به اتمام رسید.

 

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی روستای پیریوسف از محل اعتبارات تملک دارایی انجام شد، افزود: با اجرای این امر بالغ بر ۴۰۰ نفر از جمعیت دارای راه آسفالته شدند.

 

بخشدار پیرسلمان اسدآباد همچنین گفت: برای تسهیل در خدمات رسانی به اهالی روستای نصرت آباد لک لک پل ارتباطی این روستا که در سیل سال ۱۳۹۸ بمنظور هدایت سیلاب در روستای نصرت آباد تخریب شده بود، با مقدار ۲۰ تن آسفالت و اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری مورد بازسازی قرار گرفت.

 

 وی با بیان اینکه در حال حاضر در اکثر روستاهای بخش پیرسلمان عملیات بهسازی، جدول گذاری و تسطیح معابر روستایی در حال انجام و یا در دستور کار است، گفت: بهسازی روستای ماوا با آسفالت ریزی معابر آن پایان یافت.

 

 

فیروزبخت گفت: عملیات اجرایی زیرسازی ،تسطیح و آسفالت ریزی معابر این روستا نیز به متراژ هزار و 350 متر مربع و ۴۴۰ تن آسفالت با اعتبارات تملک دارایی به اتمام رسید.

 

وی یادآور شد: ۲۲۰ نفر از اهالی روستای مأوا با اجرای این عملیات دارای جاده آسفالته شدند.

 

بخشدار پیرسلمان اسدآباد با اشاره به اینکه برای جانمایی محل حفر چاه آب شرب روستاهای چشمه علی و چهارچشمه با نمایندگان آب و فاضلاب و حفاظت از منابع آب جلساتی داشتیم که این امر نیز در حال سیر مراحل اداری و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal