آخرین اخبار

29. تير 1402 - 11:25   |   کد مطلب: 45599
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد ایجاد استخرهای پرورش ماهی قزل‌آلا را از بهترین ظرفیت‌های تولید و ایجاد اشتغال پایدار و ماندگار در روستا دانست و گفت: در این راستا واحد 2 هزار قطعه‌ای پرورش ماهی قزل‌آلا در روستای جعفرآباد این بخش ایجاد و راه‌اندازی شد.

محمود فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: واحد 2 هزار قطعه‌ای پرورش ماهی سرد آبی از نوع قزل‌آلا در روستای جعفرآباد از توابع بخش پیرسلمان ایجاد و راه‌اندازی شد.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه واحد پرورش ماهی روستای جعفرآباد به همت آقای بیگ محمدی و کارشناس بنیاد برکت استان همدان با اعتبار و تسهیلات اشتغالزایی ۱۰۰ میلیون تومانی در راستای افزایش تولید گوشت سفید در شهرستان اسدآباد راه اندازی شده است.

وی از عرضه ماهی قزل‌آلا از این واحد پرورش ماهی به شهر اسدآباد و شهرستان‌های مجاور خبر داد و افزود: در صورت مهیا بودن شرایط اقلیمی ایجاد استخرهای پرورش ماهی قزل‌آلا یکی از بهترین ظرفیت‌های تولید و ایجاد اشتغال پایدار و ماندگار در روستا است که می تواند نقش موثری  را ایفا کند.

 

فیروزبخت با بیان اینکه ایده‌های خاص اشتغالزایی نیز می‌تواند با اعتبار و تسهیلات محدود به تولید و اشتغالزایی ختم  می‌شود، از متولیان امر خواست برای اشتغال پایدار از واحدهای  اشتغالزایی به صورت ویژه حمایت کنند.

 

وی از افتتاح ۳۴ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در روستای پیریوسف خبر داد و گفت: این واحدها با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون تومان از محل کمک هزینه بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت بلند مدت احداث شده است.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با اشاره به روند اجرای عملیات اجرایی ساخت و توسعه کتابخانه شهر آجین، گفت: این پروژه طی ماه گذشته با زیربنای ۲۰۴ متر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان آغاز شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal