آخرین اخبار

1. شهريور 1402 - 9:11   |   کد مطلب: 45903
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه آسفالت ۳ کیلومتر مسیر روستایی چشمه‌علی در بخش پیرسلمان همیشه مورد مطالبه اهالی این منطقه بوده، گفت: این پروژه بالغ بر ۴ میلیارد تومان اعتبار انجام شد و 130 نفر از اهالی آن از نعمت آسفالت بهره‌‌مند شدند.

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از آغاز عملیات اجرایی ساخت مرکز جامع سلامت روستای لک لک خبر داد و اظهار کرد: این پروژه به همت دانشکده علوم پزشکی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پس از عملیات ساخت مرکز جامع سلامت روستای کینی‌سایه در منطقه کلیایی شروع شده است.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از افتتاح پروژه‌های عمرانی که عملیات اجرایی آنها در سطح بخش پیرسلمان به اتمام رسیده، در هفته دولت خبر داد و گفت: عملیات اجرایی تسطیح، زیرسازی و آماده‌سازی برای آسفالت‌ریزی راه روستای چشمه‌علی نیز شروع شده است.

 

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه آسفالت‌ریزی نیز بالغ بر ۴ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده، تصریح کرد: با این عملیات عمرانی ۴۰ خانوار  از اهالی روستای چشمه علی با  جمعیت ۱۳۰ نفر از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد.

 

فیروزبخت یادآور شد: طول مسیر روستای چشمه علی ۳ کیلومتر است و سال‌ها مورد درخواست اهالی این منطقه بوده است.

 

 وی با اشاره به پیگیری آبرسانی شرب به چمن مصنوعی شهدای شهر آجین، گفت: پروژه احداث رختکن و سرویس بهداشتی چمن مصنوعی شهدای شهر آجین، احداث چمن مصنوعی در آموزشگاه شهید سعیدی روستای رستم‌آباد تکمیل و ادامه عملیات اجرایی احداث چمن مصنوعی در روستای طویلان‌سفلی و کلنگ‌زنی احداث چمن مصنوعی در روستای قاسم‌آباد لک لک با تامین اعتبارات لازم در راستای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر ورزش دوستان در سطح بخش پیرسلمان در دستور کار و پیگیری دستگاه‌های متولی شهرستانی است.

 

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد با ارزیابی روند عملیات اجرایی توسعه کتابخانه شهر آجین، گفت: کتابخانه شهر آجین مرکز بخش پیرسلمان با زیربنای ۲۰۴ متر توسعه یافت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal