آخرین اخبار

21. آبان 1401 - 8:17   |   کد مطلب: 43621
محمود فیروزبخت گفت: ۴۵ منزل مسکونی شهر آجین در هفته جاری با مشکل آبرسانی مواجه بودند که در یک اقدام جهادی طی ۴۸ ساعت با ایجاد شبکه جدید خط انتقال آب شرب به این مناطق حل شد.

محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به مشکلات قطعی و اختلال در شبکه آبرسانی به ۴۵ منزل مسکونی شهر آجین در هفته جاری، اظهار کرد: در این راستا با پیگیری های جدی مدیر ،معاون و همکاران پرتلاش شرکت آب و فاضلاب در یک اقدام جهادی طی ۴۸ ساعت با ایجاد شبکه جدید خط انتقال آب شرب به این مناطق، پس از چندین سال مشکلات ساکنین این منطقه برای ارائه  خدمات بهتر و بیشتر در شهر آجین حل شد.

وی تصریح کرد: پروژه احداث پارک روستایی در روستای لک لک از توابع بخش پیرسلمان توسط دهیاری روستا ازمحل اعتبارات مربوطه با غرس درخت و انجام فضاسازی و کف سازی در دستور کار است.

بخشدار پیرسلمان اسدآباد افزود : پس از پیگیری های وافر ساخت و تکمیل  پروژه سرویس بهداشتی در محوطه امامزاده و تالاب منطقه گردشگری پیرسلمان که می تواند نقش شایانی را در جذب توریست و توسعه گردشگری در منطقه ایفا کند از محل اعتبارات مربوطه توسط بسیج سازندگی استان همدان به سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal