آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1401 - 8:58   |   کد مطلب: 42079
در بیانیه ای بسیج رسانه همدان مطرح شد؛
همه ما قاسم سلیمانی هستیم
بسیج رسانه همدان در بیانیه ای قدس را در تاریخ درخشان امت اسلامی نماد وحدت و یکپارچگی دانست و گفت: و اجازه نخواهیم داد که جای خالی آن رزمندگان بی ادعا و حضور همیشگی شان در راهپیمایی ها خود نمایی کند که همه ما قاسم سلیمانی هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال،  بسیج رسانه استان همدان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس ملت خداجو و ظلم ستیز استان را به حضور پرشکوه در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت کرد تا با حضور سبز خود بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات این خطه انقلابی رقم بزنند .

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله القاصم الجبارین
« فلسطین پاره تن اسلام است »
حضرت امام خمینی (ره)
قدس در تاریخ درخشان امت اسلامی نماد وحدت و یکپارچگی است، روز جهانی قدس میراث و یادگارحضرت امام خمینی(ره)، بزرگ پرچمدار نهضت اسلام ناب محمدی (ص)، روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی و تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و بی شک در این روز دشمن صهیونیستی از وحدت ، یکپارچگی و قدرت مسلمانان برخود می لرزد.
قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان ایستاده و با صلابت همچون گذشته خاری در چشمان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی است .
حریم امن الهی امروز نمادی از سنگر مبارزه مظلومان در برابر ستمکاران است و هر مسلمان آزاده‌ای بر خود واجب می داند با فریاد حق طلبی در برابر این ظلم، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند .
شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای( مد ظله العالی ) مبنی بر نابودی رژیم نحس صهیونیستی در آینده ای نه چندان دور، و با به میدان داری جوانان مومن و انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی ، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد .  
جا دارد در این روز شریف، یاد بزرگ شهید بین المللی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران مظلومش  در دفاع از حریم ولایت با حضور پر شکوه مردم ولایی در روز قدس را گرامی بداریم  و اجازه نخواهیم داد که جای خالی آن رزمندگان بی ادعا و حضور همیشگی شان در راهپیمایی ها خود نمایی کند که همه ما قاسم سلیمانی هستیم.
اصحاب رسانه استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بر عهد و پیمان خود با مردم فلسطین می مانند و با بیزاری جستن از رژیم غاصب صهیونیستی، با حضور در آئین راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از فلسطین مظلوم اعلام  می نمایند .
در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و روزه دار و با درود بیکران بر روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمة الله علیه، ملت خداجو و ظلم ستیز استان همدان را به حضور پرشکوه در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت می نماییم تا با حضور سبز خود بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات این خطه انقلابی رقم زنند .
سازمان بسیج رسانه استان همدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal