آخرین اخبار

4. خرداد 1401 - 20:53   |   کد مطلب: 42314
خانه مطبوعات استان همدان با صدور بیانیه‌ای در حمایت از اصحاب رسانه و مطبوعات استان در پی اخباری مبنی بر اهانت برخی مدیران به خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای برخوردهای سلیقه‌ای و دور از انتظار با اصحاب رسانه را محکوم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، در این بیانیه آمده است: طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر برخوردهای دور از شان برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اهالی مطبوعات و رسانه‌ها شنیده می‌شود که جای تاسف بسیار داشته و دارد.

این بیانیه می افزاید: خانه مطبوعات استان همدان با محکوم کردن این نوع برخوردهای سلیقه‌ای و دور از انتظار، بر خود فرض می‌داند در چنین مواردی از حقوق معنوی و مادی جامعه خبری از جمله مدیران‌ رسانه‌های محلی، سرپرستان خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری، خبرنگاران، عکاسان و تمام اقشار فعال در عرصه مطبوعات و رسانه‌ها، دفاع کرده و در صورت نیاز اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد صنفی مستقل، موضوعات مرتبط با جامعه خبری استان را با دقت رصد کرده و در صورت نیاز ضمن رایزنی با مدیران ارشد استان و دستگاه‌های مسئول، انجام اقدامات مقتضی را در دستور کار قرار خواهد داد.

خانه مطبوعات استان همدان با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران خدوم دولت سیزدهم که همواره با درک درست از جایگاه رسانه تعامل بیش از پیش را سرلوحه امور خود و همکارانشان قرار داده‌اند، همه مدیران دولتی و بخش خصوصی را به سعه صدر بیشتر، صبر، تحمل نقد و نقدپذیری دعوت کرده و از جامعه رسانه‌ای استان می‌خواهد همچون گذشته با حفظ آرامش و به دور از شتاب‌زدگی و هیاهو از طریق خانه مطبوعات و تنها از مجاری قانونی پیگیر حقوق خود باشند.

در این بیانیه آمده است: به برخی مدیران ادارات، سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان به ویژه مدیران شهرستانی توصیه می‌شود؛ ضمن رفتار متناسب با شان و جایگاه خود، رسانه‌ها را یار و یاور دولت و همسو با لبیک به فرمان #جهاد_تبیین رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله‌تعالی) دانسته و از برخوردهای سلیقه‌ای با اهالی مطبوعات به طور جد خودداری کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal