آخرین اخبار

10. خرداد 1401 - 12:39   |   کد مطلب: 42367
کیومرث سرمدی با بیان اینکه حرکات و دست‌هایی در کار است که با بهانه و انگیزه مختلف فاصله بین این وحدت و انسجام بیندازند، گفت: : در سومین سال از دوره مجلس یازدهم هستیم و آقایان صفایی، نعمتی، بهرامی، رنجبرزاده آمدند و رفتند و خاطره ای از آنان در اذهان ماند و البته این هم خواهد گذشت، اما باید وحدت را حفظ کنیم با دلسوزی برادرانه و بسیجی مغتنم بشماریم و بر مشکلات فائق آییم.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در اولین گردهمایی نیروهای انقلابی این شهرستان، با اشاره به توطئه های دشمن در عرصه های مختلف، اظهار کرد: امروز از بیرون مرزها، ملت ایران را ملتی استوار و محکم می دانند که در برابر مشکلات سر خم نکرده و هیچ قدرتی جرأت نگاه چشم به این کشور ندارد.

 

وی بااشاره به اینکه دشمن بیکار ننشسته و طراحی ظریفی را برای تخریب نظام داشته اند، گفت: مرتب زمزمه می‌کنند که این نظام برای شما چه کرده و با این توطئه به دنبال اهداف هستند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه مردم در انتخابات مجلس یازدهم و ریاست جمهوری با یک وحدت مشترک افرادی را انتخاب کردند که امروز هم مجلس انقلابی است، هم دولت انقلابی؛  

 

وی به جراحی اقتصادی دولت اشاره کرد و گفت: امروز که هیچ دولتی جرأت نکرد دست به این جراحی بزند و حتی بسیاری دولتها به روزمرگی طی کردند، دولت مردمی آقای رئیسی پیشگام این امر شد و این جراحی هم تبعات دارد، حال که دشمن این فرصت را غنیمت شمرده و از آن سؤاستفاده می‌کند، باید انقلابیون در اقناع افکار عمومی باید اقدام کنند.

 

سرمدی خطاب مجموعه انقلابیون و متفکران جوان که مجلس و دولت انقلابی را با خون دل به ثمر نشاندند، گفت: الان حرکات و دستهایی در کار است و با بهانه و انگیزه مختلف فاصله بین این انسجام و وحدت بیندازند.

 

وی با بیان اینکه باید مراقب روزنه های ایجاد تفرقه و اختلاف بین انقلابیون باشیم، گفت: تضعیف دولت و مجلس در اشل کشوری، استانی و شهرستانی منجر به رسیدن اهداف استکبار جهانی و داخلی می‌شود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با نام بردن نمایندگان ادوار مجلس و قدردانی از آنان، گفت: در سومین سال از دوره مجلس یازدهم هستیم و آقایان صفایی، نعمتی، بهرامی، رنجبرزاده آمدند و رفتند و خاطره ای از آنان در اذهان ماند و البته این هم خواهد گذشت، اما باید وحدت را حفظ کنیم، دلسوزی برادرانه و بسیجی باید مغتنم بشماریم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal