آخرین اخبار

25. فروردين 1402 - 14:02   |   کد مطلب: 44738
کیومرث سرمدی با بیان اینکه نسل امروز اسرائیل با نسل گذشته متقاوت است و به دنبال رفاه و خوشگذرانی است، گفت: امروز کلید واژه «سازش» در بین ملت‌های مسلمان خریدار ندارد و دولت‌های غربی هم به این نتیجه رسیده‌اند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس در بین نمازگزاران و راهپیمایی‌کنندگان این شهرستان در مسجد جامع این شهر، با قدرشناسی از حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در این راهپیمایی، اظهار کرد: امروز به برکت وجود رهبر انقلاب و تدابیر حکمیانه ایشان توطئه‌های اسرائیل و آمریکا علیه ایران اسلامی و جهان اسلام نقش بر آب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه امروز کلید واژه «سازش» در بین ملت‌های مسلمان خریدار ندارد و دولت‌های غربی هم به این نتیجه رسیده‌اند، افزود: امروز نگاه رهبری این است که هزینه مقاومت بسیار کمتر از سازش در مقابل آنان است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت به رهبری ایران و رهبر انقلاب به قله های وسیعی دست یافته است.

 

وی با اشاره به درگیری بین خود اسرائیلی ها، گفت:  نسل امروز اسرائیل با نسل گذشته متقاوت است، آنچانکه که اسرائیل نسل امروز به دنبال رفاه و خوشگذرانی است اما نسل گذشته آنان به دنبال دخالت در امور کشورهای دیگر بوده است.

 

سرمدی با اشاره به فرمایش رهبر معظم که فرمود اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و انگار آنها برای نابود شدن عجله دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات ولت آقای رئیسی پرداخت و گفت: امروز دولت رئیسی خوب عمل کرده اما باید بپذریریم که نابسامانی ها و بی تدبیرری و کوتاهی مردم را در برخی از جهات اذیت می کند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه مجلس در حمایت از دولت ایستاده است، افزود: البته این حمایت به معنا نیست که صدردر دصد دولت موفق بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در سال مهار تورم و رشد تولید از دولت پذیرفته نیست که تورم در جامعه باشد و مردم در سختی باشند چرا که این مردم پای ارزشها ایستاده اند.
 
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal