آخرین اخبار

5. تير 1402 - 13:26   |   کد مطلب: 45373
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ترور نافرجام رهبر انقلاب در سال 1360 در مسجد ابوذر تهران را لطف خدا به ملت دانست و گفت: در این ترور اولا" رهبر انقلاب جان به سالم به در برد و دوما" ثابت شد که ایشان مرد عمل چه در میدان‌ جنگ و چه میدان‌های سازندگی و طرح‌های مقابله با منافقین است.

کیومرث سرمدی‌واله در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال،  با اشاره به یکی از جنایت‌های بزرگ گروهک منافقین در ترور رهبر انقلاب در مسجد ابوذر تهران در تیرماه 1360، گفت: دشمنان نظام بعداز پیروزی انقلاب از جمله گروهک‌های معاند و منافق به عنوان چهره پلید و ابزار دست رژیم استکباری به خصوص صهیونیسم جهانی سه گروه را مورد هدف قرار دادد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دو گروه که دشمنان نظام با کمک معاندین و مافقین آناهامور هدف قرار دادند، یکی شناسایی نیروهای طراز اول انقلاب و مؤثر در  تداوم و استمرار انقلاب و دوم هدف قرار دادن مردم عادی انقلابی بوده است.

وی افزود: در رأس نیروهای طراز اول انقلاب و مؤثر در  تداوم و استمرار انقلاب، رهبر انقلاب است که از سال‌های قبل و بعد از انقلاب و در ایام جنگ سخت پیرو ولایت و  امام راحل بودند و همیشه مورد هدف دشمنان و منافقان قرار گرفتند.

سرمدی ترور نافرجام رهبر انقلاب در سال 1360 را یک لطف الهی خواند و گفت: اولا" در این ترور رهبر انقلاب جان به سالم به در برد و ثابت شد که ایشان مرد عمل چه در میدان‌ جنگ و چه میدان‌های سازندگی و طرح‌های مقابله با منافقین است.

وی افزود: رهبر انقلاب امروز به عنوان یک جانباز، سنبل مقاومت و مایه دل خوشی همه ملت به خصوص جانبازان و ایثارگران است و خوشحالیم از اینکه سایه ایشان بر سر ملت ایران و جهان اسلام مستدام است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در طول این سال‌ها فضاحت، رسوایی و ننگی که منافقین به بار آوردند، و تقریبا" حامیان صهیونیست به این نتیجه رسیده‌اند که این رژیم  جزء توطئه، ضرور و زیان و جزء خسارت و اقدام برای تقویت مبانی تروریسم هیچ نقشی  ندارند و حتی از وجود آنان در کشورهای‌شان احساس خطر و ناامنی می‌کنند و در حال برخورد با آنان هستند.

ششم تيرماه سال۱۳۶۰ منافقین کوردل با انفجار بمب كار گذاشته شده در ضبط صوت روي تريبون سخنران در مسجد جامع ابوذر تهران که آيت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب و امام جمعه وقت تهران بودند، طرح حذف رهبران اصلی جریان پیرو خط امام(ره) را کلید زدند.
انتهای پیام/ن    
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal