آخرین اخبار

6. مرداد 1401 - 11:48   |   کد مطلب: 42898
کیومرث سرمدی‌ از مطالعات گردنه اسدآباد خبر داد و گفت: مشکل تنش آبی مشکل کل کشور است که می پذیریم اما میانگین قطعی آب در اسدآباد به ۱۰ ساعت می رسد و ما شرمنده مردم هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی‌، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در شورای اداری شهرستان اسدآباد با حضور وزیر علوم و نماینده ویژه رئیس جمهور، با بیان اینکه حضور مؤثر اقدامات مؤثر با حکمرانی عالمانه می خواهد و نیاز است که بهره وری از آن را مردم احساس کنند، اظهار کرد: از مهرماه امسال جذب و پذیرش دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای این شهرستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد تونل در گردنه اسدآباد با توجه به قرار گرفتن در مسیر کربلا و عبور هزاران ماشین از این مسیر و نقش مؤثر آن در کاهش تصادفات ، از مطالعات آن خبر داد و گفت: برای آغاز پروژه تونل نیاز به گرفتن مجوز کمیسیون ماده ۲۳ است که باید با نامه وزیر راه و شهرسازی به رئیس سازمان برنامه و بودجه اقدام شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یکی از مهمترین مشکلات اسدآباد را تنش آبی خواند و افزود: مشکل تنش آبی مشکل کل کشور است که می پذیریم اما میانگین قطعی آب در اسدآباد به ۱۰ ساعت می رسد و ما شرمنده مردم هستیم.

وی با بیان اینکه راه و جاده های روستایی اسدآباد مربوط به ۱۵ سال گذشته است و تاکنون رها شده است ، گفت: امیدواریم سفر ریاست جمهوری به استان همدان پربار بوده و با احصا مشکلات بتوان مطالبات به حق مردم را پاسخ داد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal