آخرین اخبار

1. آذر 1401 - 11:15   |   کد مطلب: 43721
در بیانیه بسیج رسانه استان همدان عنوان شد:
طیبه بسیج یعنی شکستن سدها و عبور از گردنه های یأس و نا امیدی
در هفته بسیج و به همین مناسبت بسیج رسانه استان همدان در بیانیه ای عنوان کرد که طیبه بسیج یعنی شکستن سدها و عبور از گردنه های یأس و نا امیدی است که به نماد تحقق شعار "ما می توانیم" تبدیل شده است و سطح انتظار را تا راه حلی عملی برای رفع مشکلات در تمامی عرصه ها از تولید گرفته تا خدمات، حراست از کشور در مقابل دشمنان و بدخواهان این ملت؛ حضور در عرصه های علمی، فنی ، دستیابی به علوم روز و ... نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام بالا برده است .

به گزارش آوای سیدجمال، سازمان بسیج رسانه استان همدان در هفته بسیج بیانیه ای را صادر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

 

“بسیج به معنی آمادگی حضور در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است”. حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)

بسیج مامن و محراب مردان و زنان بی ادعایی است که زاهدان شب و شیران روزند؛ کسانی که برمولایشان علی (ع) آن ابرمرد تنها درخیل عظیم مردمان اقتدا کرده اند و به هنگام خطر سرهای خود را به خدا می سپارند، در زمان استراحت به عمران و آبادانی کشور پرداخته و درخلوت خود دست نیاز به سوی پروردگار لایزال بلند می کنند .
بدون شک برکت حضور میلیونها جوان مخلص، آماده و در رکاب ولایت با تأسی از مکتب عاشورا در نهادی مردمی و تفکری برخاسته از روح بلند و ملکوتی امام خمینی(ره) که در قالب بسیج به منصه ظهور رسید؛ نقش راهبردی در حراست از انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی داشته و امروز به یک تفکر غالب و راهبردی در جهت ایثار، فداکاری و ازخود گذشتگی تبدیل شده است .
امروزه در سراسر گیتی واژه و عنوان بسیجی به موتور محرکی در راه رشد، پیشرفت و نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاریگر مستضعفان عالم شناخته می شود

 

کلمه طیبه بسیج یعنی شکستن سدها و عبور از گردنه های یأس و نا امیدی است که به نماد تحقق شعار "ما می توانیم" تبدیل شده است و سطح انتظار را تا راه حلی عملی برای رفع مشکلات در تمامی عرصه ها از تولید گرفته تا خدمات، حراست از کشور در مقابل دشمنان و بدخواهان این ملت؛ حضور در عرصه های علمی، فنی ، دستیابی به علوم روز و ... نه تنها در ایران بلکه در جهان اسلام  بالا برده است .

 

جوشــش و خیـزش بـســیجیـان در عرصه های مختلف با کارهای جهادی در بیش از چهـار دهـــه‌ انقلاب اسلامی ، بیداری، حرکت و برکت را برای تمامی حقیقت جویان، عدالت خواهان و آزاد اندیشان جهان به ارمغان آورده است به طوری که کشورهای مسلمان و آزادۀ جهان با الگوبرداری از ساختار بسیج مستضعفان و تفکر و روحیۀ جهادی بسیج، به موفقیت های بزرگی نائل آمده اند و قدرت های متصل به زر و زور و تزویر را به کرنش و اعتراف واداشته است؛ و این است، پژواک فـریـاد رسـای فـرهـنگ و تـفکـر بســیـج که از آرزوهـای دیـریـنــۀ امــام راحــل بوده که امـروز بـه دستان با کفایت مقام معظم رهبری و با سرانگشت هدایت های روشنگرانه معظم له، در اقصی نقاط جهان به گوش می رسد.

هفته بسیج یکی از برگ‌های زرین دفتر قطور افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.
سازمان بسیج رسانه استان همدان ، با گرامیـداشت هفته بسیج و تبریک به خانوادۀ بزرگ بسیجیان و جامعۀ ایثارگران کشور؛ 'بـســیـج' را  همیشـه به عنوان بازوی توانمند و یار وفادار نظام اسلامی دانسـتـه و بعنوان سربازان ولایت آمادگی خود را برای حضور هوشمندانه در سنگرهای فرهنگی و اجتماعی در جنگ نرم اعلام می نماید.
سازمان بسیج رسانه استان همدان

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal