آخرین اخبار

28. تير 1402 - 9:11   |   کد مطلب: 45590
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی با اشاره به اجرای يش از ١٠ پروژه عمراني كوچك و بزرگ در این دانشگاه از ابتدای تأسیس آن، گفت: در حال حاضر پروژه حصار دانشگاه به طول ٨٥٠ متر و با اعتبار بيش از ٤٠ ميليارد ريال در حال انجام است.

صادق خزل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به نشست مدیران عمرانی دانشگاه‌های منطقه ۴ وزارت علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در راستای استفاده از تجربیات در روند توسعه دانشگاه، گفت: برگزاري اين‌گونه جلسات با هدف هم‌افزايي و استفاده از تجربيات ساير مراكز آموزشي و پارك‌هاي علم و فناوري در زمينه امور عمراني لازم است و ما هم با استفاده از تجربيات ساير مراكز آموزشي منطقه، روند توسعه عمراني دانشگاه خود را با قدرت پيگيري می‌کنیم.

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی  با بیان اینکه از ابتداي تاسيس دانشگاه سيد جمال‌الدين اسد آبادي تاكنون بيش از ١٠ پروژه عمراني كوچك و بزرگ با موفقيت خاتمه يافته، افزود: در حال حاضر پروژه حصار دانشگاه به طول ٨٥٠ متر و با اعتبار بيش از ٤٠ ميليارد ريال در حال انجام است.

 

 وی اشاره به بحث و گفتگوی  كارشناسان و مديران دفاتر فني مراكز آموزشي و پارك‌هاي علم و فناوري با مرور تاريخچه فعاليت‌هاي عمراني دانشگاه سيد جمال‌الدين اسدآبادي و چالش‌هاي پيش‌روي اين دانشگاه، گفت: در این نشست آنان تجربيات و راهكارهای خود را ارائه کردند.
خزل‌پور به بازديد مدیران عمرانی دانشگاه‌های منطقه ۴ وزارت علوم تحقیقات و فناوری به همراه نوروزی، معاون اداري مالي دانشگاه، ی از پروژه‌هاي عمراني فعال دانشگاه اشاره کرد.

 

دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در شهریورماه سال 1390 با موافقت اصولی از سوی شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی با دو رشته تحصیلی و تعداد 60 دانشجو در فضاها و اماکن استیجاری شروع به فعالیت کرد و امروز با حدود  هزار و200 دانشجو در ساختمان متعلق به خود مستقر است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal