آخرین اخبار

10. شهريور 1403 - 7:25   |   کد مطلب: 48357
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی خبر داد:
تصویب سند راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۷
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی از تصویب سند راهبردی این دانشگاه در افق ۱۴۰۷ توسط هیأت امنا خبر داد.

 صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به تصویب سند راهبردی و عملیاتی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی توسط هیأت امنا خبر داد و گفت: مراحل اولیه تدوین این سند از آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و برای پنج سال از 1403 تا 1407 تصویب شده است.

 

وی ویژگی مهم سند رهبردی این دانشگاه را توجه به مأموریت دانشگاه در توسعه رشته‌های علوم انسانی و اولویت دادن به فعالیت‌های کیفی و قرار گرفتن دانشگاه در مسیر مأموریت‌گرایی دانست.

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی تصریح کرد: افزون بر این با تصویب سند راهبردی، زمینه برای افزایش رشته‌های دانشگاهی، جذب اعضای هیات علمی و توسعه دانشگاه فراهم می‌شود.

 

وی با بیان اینکه برنامه راهبردی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی در افق ۱۴۰۷ در راستای شعار و مأموریت دانشگاه براساس اساسنامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی تدوین شده، افزود: در همین راستا اهداف و برنامه‌های عملیاتی کلان هر یک از معاونت‌های دانشگاه و تفصیل برنامه‌های عملیاتی حوزه‌ها به صورت کمی و سالانه ارائه شده است.

 

خزل‌پور با بیان اینکه آغاز سند راهبردی خاطرنشان کرد: پس از جلسات مداوم و فشرده راهبر تدوین سند با حوزه‌های مختلف دانشگاه، سند پس از تایید توسط مشاور راهبردی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و کمیسیون دائمی هیأت امنا در جلسه هیأت امنا مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
 
انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal