آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1403 - 9:51   |   کد مطلب: 47730
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی:
تاریخ انقضای رویکردهای صهیونیستی و حامیانش سر رسید
رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی گفت: برخوردهای خشونت‌آمیز و بی‌رحمانه‌ منادیان دروغین آزادی و دموکراسی نه تنها نشان دهنده شکست‌ مضاعف رژیم گرگ‌صفت صهیونیستی و حامیان زبونش در دولت‌های غربی است بلکه عیان‌کننده ادعاهای دروغین آن‌ها و فرارسیدن تاریخ انقضای رویکردهای تمدنی‌شان است.

صادق خزل‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به وضعیت کشتار ددمنشانه در غزه، گفت: محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس در  کشتار ددمنشانه زنان و کودکان فلسطینی و کشف گورهای دسته جمعی بیماران، مجروحان در غزه، از مرزهای کشورهای محور مقاومت فراتر رفته تا جهان غرب از آمریکا و انگلیس تا کانادا و فرانسه و آلمان گسترش یافته است.

 

وی با اشاره به گسترده شدن اعتراضات و تجمعات دانشجویی در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی، تصریح کرد: ورود اساتید و دانشجویان لرزه بر اندام دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.  

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی لشکرکشی پلیس آمریکا به دانشگاه‌ها، سرکوب، ضرب و شتم و دستگیری گسترده دانشجویان و اخراج و بازداشت و هتک حرمت استادان دانشگاه در آمریکا و حتی تهدید و اجبار رؤسای دانشگاه‌ها به برکناری و استعفا، بیانگر تنگ‌تر شدن عرصه و باختن قافیه از سوی هیأت حاکم در کشور حامی اصلی رژیم اشغالگر قدس دانست و گفت: افزون بر این، اعتراضات جامعه دانشگاهی آمریکا، استاندارد دوگانه جهان غرب و آمریکا در موضوعات حقوق بشر و آزادی بیان و آزادی اندیشه را به وضوح نمایان ساخته است.

 

وی اذعان کرد: تصاویر سرکوب خشونت‌آمیز دانشجویان و اساتید به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکا است که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌نماید، اما از طرف دیگر این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم به خصوص زنان و کودکان بی‌دفاع غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.

 

خزل‌پور با بیان اینکه کشوری که خود را پرچم‌دار گفتگو و گفتمان معرفی می‌کرد، اکنون تاب و تحمل تجمع اساتید و دانشجویان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه ندارد و دست به جنایات خشونت آمیز و ضد انسانی می‌زند، افزود: استکبار جهانی علاوه بر اقرار بر کذاب بودن خود بر سر آزادی بیان و حقوق بشر، چهره خشن و بی‌رحم خود در برابر دانشجویان و فضای علمی دانشگاه‌ها را نشان داد.

 

وی برخوردهای خشونت‌آمیز و بی‌رحمانه‌ منادیان دروغین آزادی و دموکراسی را نه تنها نشان دهندهشکست‌ مضاعف رژیم گرگ‌صفت صهیونیستی و حامیان زبونش در دولت‌های غربی خواند و گفت: البته این اقدام عیان‌کننده و آشکارکنندۀ ادعاهای دروغین آن‌ها و فرارسیدن تاریخ انقضای رویکردهای تمدنی‌شان است.

 

رئیس دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی حجم اعتراضات در پایتخت‌های جهانی را از ثمرات آرمان‌های انقلاب خمینی کبیر و اندیشه امت‌سازی و ابتکارات راهبردی ولی‌امر مسلمین جهان رهبر انقلاب خواند و افزود: در اندیشه امامین انقلاب و مردم ولایتمدار ایران اسلامی، خون شهید جاذبه خاک را خواهد شکست و ظلمت را خواهد درید و معبری از نور خواهد گشود.

 

وی خاطرنشان کرد: شهادت شهدای مقابله با استکبار جهانی، شهدای طریق القدس و مدافعان حریم و حرمت، مایه رویش انسان‌هایی بیدارتر و مصمم‌تر برای نهضت و تحکیم و تقویت گفتمان الهام‌بخش مقاومت در سراسر جهان شد.

انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal