آخرین اخبار

23. آبان 1402 - 11:04   |   کد مطلب: 46612
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
جبهه مقاومت بیخ گوش اسرائیل است
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان نقاط جاسوسی اسرائیل و تمام ضعف و قوت آنان را شخم کرده و برای زمین‌گیر شدن آنان تنها یک یاعلی(ع) مانده، گفت: امروز مقاومت بیخ گوش اسرائیلی‌هاست و اگر افکار عمومی نسبت به این مسئله مهم کمی بیشتر روشن شود، این غده سرطانی ریشه کن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی، سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی شامگاه دیروز در یادواره شهید علیرضا خزاعی در مدرسه مزین به نام این شهید، با اشاره به اوضاع جنگ در غزه، گفت: جبهه مقاومت  در این جنگ خوب عمل کرده است و تمام سامانه‌های جاسوسی اسرائیل را با موشک کوبید.

وی با اشاره به سخن معروف سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: او در سخنی خطاب به ترامپ هشدار داد که «آقای ترامپ قمارباز! در آنجایی که فکر نمی‌کنی نزدیک شما هستیم»، و همین است امروز مقاومت بیخ گوش اسرائیلی‌هاست.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه یمن تمام توانایی اسرائیل را با زدن موشک به سامانه‌های جاسوسی اسرائیل الک کرده است، افزود: امروز دنیا چهره واقعی اسرائیل را می‌بیند، البته هزینه هم دارد، آنجا که برای معرفی چهره واقعی بنی‌امیه، خداوند حاضر شد سر اباعبدالله(ع) بریده شود.

 

وی با بیان اینکه حزب الله لبنان نقاط جاسوسی اسرائیل و تمام ضعف و قوت آنان را شخم کرده است، افزود: برای زمین‌گیر شدن اسرائیل تنها یک یاعلی(ع) مانده، البته افکار عمومی روشن شده و اگر کمی بیشتر روشن شود، این غده سرطانی ریشه کن خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه جبهه حق به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا قوت گرفته است، افزود:  فلسطینی بیش از ۷۰ سال ذلت چشیده، اما با عزت زندگی و شهید خواهد شد.
وی از صحنه‌آرایی دانش‌آموزان با تمثال و تصاویر شهدا قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal