آخرین اخبار

28. آبان 1402 - 8:01   |   کد مطلب: 46652
رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اعلام کرد: کلینیک دائم درمان ناباروری شهرستان اسدآباد در حال احداث است البته فعلاً یک کلینیک موقت تا زمان احداث و ساخت کلینیک ناباروری دائم شهرستان راه‌اندازی شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از دکتر الهه عزتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با روز پرستار با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان واحد ماموگرافی بیمارستان قائم(عج) شامل دستگاه دیجیتال ماموگرافی با اعتباری افزون بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و فضای ۳۰ مترمربعی این واحد با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیون تومان در آینده نزدیک با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در روز پرستار با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت در شهرستان اسدآباد افزون بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: افتتاح واحد سونوگرافی با فضای فیزیکی به متراژ ۲۵ مترمربع با میزان اعتبار هزینه شده ۱۵۰میلیون تومان و نیز دستگاه پانورکس(OPG) با اعتباری افزون بر ۲۸۰ میلیون تومان به همراه فضای فیزیکی این واحد با متراژ ۱۵مترمربع با میزان اعتبار هزینه شده ۱۵۰میلیون تومان از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در روز پرستار با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت خواهد بود.

عزتی در ادامه جامعه پرستاری شهرستان اسدآباد را در مجموع ۳۵۰ نفر پرستار در اتاق عمل، بیهوشی، فوریت‌های پزشکی و کارشناسان پرستاری برشمرد و خاطرنشان کرد: در ۳۸ روستای شهرستان اسدآباد مراکز جامع سلامت بهسازی و ساخته شده است. 

وی با بیان اینکه در بیمارستان قائم(عج) شهرستان تعداد اتاق‌های عمل این بیمارستان از سه اتاق به پنج اتاق در حال افزایش است، تصریح کرد: در دهه فجر سه اتاق جدید عمل در حال احداث در بیمارستان قائم(عج) به بهره‌برداری می‌رسد که با این اقدام اعزام بیماران دچار صدمه مغزی شده شهرستان به مرکز استان کاهش پیدا خواهد کرد.

عزتی با اشاره به اینکه کلینیک دائم ناباروری شهرستان اسدآباد در حال احداث است، گفت: یک کلینیک موقت فعلاً تا زمان احداث و ساخت کلینیک ناباروری دائم شهرستان راه‌اندازی شده که این کلینیک موقت ناباروری غربالگری و شناسایی زوجین نابارور را آغاز کرده و در ماه‌های آسوده درمان این زوجین را آغاز می‌کند.

وی همچنین از افتتاح ساختمان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان تا پایان امسال خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر دو رشته جدید به تعداد رشته‌های تحصیلی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد شامل رشته مامایی و نیز کارشناسی فوریت های پزشکی اضافه شده است.

این فرد مسئول در ادامه یادآور شد: در دو ماه گذشته ۶۱ نفر به صورت پیمانی از طریق آزمون استخدامی تحت نظر وزارت بهداشت برای دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد جذب شده که این تعداد افراد در حال حاضر در مرحله انجام گزینش هستند.

عزتی افزود: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد علاوه بر پزشکان عمومی تعداد ۳۷ پزشک متخصص در رشته های مختلف در حال ارائه خدمات به مردم شهرستان اسدآباد هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal