آخرین اخبار

27. آذر 1402 - 10:59   |   کد مطلب: 46925
امام جمعه شهرستان اسدآباد خطاب به دانش‌آموزان:
رفیق شهید برای خود بگیرید
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اگر پیرو راه شهید باشیم، محبوب ملائکه و امثال شهید حجچی‌ها و سلیمانی‌ها می‌شویم، از دانش‌آموزان خواست با خدا معامله کنید، راه شهدا که عزت، کرامت و عظمت دارد را ادامه دهید و طرح رفاقت با شهدا بریزید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در جمع دانش‌آموزان شهرستان اسدآباد اظهار کرد: به هیچ وجه به ذهنتان خطور نکند که شهدا مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند، این ما هستیم که ما زنده‌های خواب هستیم.

 

وی با بیان اینکه ما ظاهر را می‌بینیم  و شهدا قلب و باطن را می‌بینند، افزود: با شهدا راحت می‌شود دوست و رفیق شد، داشتن رفیق شهید دست‌تان را می‌گیرد.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با تأکید بر فرستادن روزی یک صلوات به نیت یک شهید، افزود: شهدا با توسل‌ها و نماز شب‌ها در جبهه‌های جنگ ایستادند و مقاومت کردند.

 

وی بر چشیدن لذت دعای ندبه با حضور در این مراسم معنوی هر صبح جمعه تأکید کرد و افزود: بعضی لذت‌های معنوی حسن‌شان این است که عمق دارد، با خواندن یک دعای کمیل تا یک هفته و یک ماه انرژی مثبت می‌گیرید.

 

حجت‌الاسلام موحدی خطاب به دانش‌آموزان گفت: با خدا معامله کنید، راه شهدا که عزت، کرامت و عظمت دارد را ادامه دهید، طرح رفاقت با شهدا بریزید و یک شهید برای خود به رفاقت انتخاب کنید.

 

وی با بیان اینکه اگر به خدا برسی پیروزی میدان هستید، تصریح کرد: شهدا جزء کسانی هستند که به خدا رسیده‌اند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به وضعیت جنگ و کشتار در غزه، گفت: صهیونیسم  مانند گرگ و کفتار می‌ماند و خوی حیوانی دارد .

 

وی با بیان اینکه انسانی که هویت دارد خود را محب امام حسین(ع) می داند و دنبال شیطان راه نمی‌افتد، افزود: آنانی که دنبال‌رو شیطان هستند، همچون یزیدیان گوشواره از گوش کودکان در کربلا می‌کشند و همچون صهیونیست جانواران وحشی و کفار می‌شوند کودک‌کشی به راه‌ میندازند.

 

حجت‌الاسلام موحدی با بیان اینکه نیروهای مقاومت حماس هم از شهید قهاری‌سعیدها و سلیمانی‌ها یاد گرفتند و مقابل ظلم ایستاده‌اند، افزود: بایدن یکی از سران نانجیب آمریکا تکرار کرد که من یک صهیونیست هستم و ما هم شعار محوری شهدا که «مرگ بر آمریکا» را تکرار می‌کنیم.

 

وی به وصیت شهید محمدرسول رضایی اشاره کرد و گفت: این شهید ۱۳ساله‌ای به اندازه یک مرجع تقلید فهم دارد، اگر پیرو راه شهید باشیم، محبوب ملائکه و امثال شهید حجچی‌ها و سلیمانی‌ها می‌شویم.
انتهای پیام/ن
 
 
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal