آخرین اخبار

30. آذر 1402 - 11:29   |   کد مطلب: 46952
فرماندار شهرستان اسدآباد خبر داد:
پیش‌بینی 112 شعبه اخذ رأی در انتخابات اسدآباد
فرماندار شهرستان اسدآباد از پیش‌بینی 112 شعبه اخذ رأی در انتخابات امسال این شهرستان خبر داد و گفت: بیشتر شعبات اخذ رأی در مدارس خواهد بود.

حسین‌علی شرکائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» با اشاره به روند اجرایی امور ستاد انتخابات در شهرستان اسدآباد، گفت: در این دوره از انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 112 شعبه اخذ رأی در سطح بخش مرکزی و بخش پیرسلمان شهرستان اسدآباد پیش‌بینی شده است.

 

 

وی ادامه داد: از تعداد 112 شعبه اخذ رأی در شهرستان اسدآباد 93 شعبه در بخش مرکزی اسدآباد و 19 شعبه در بخش پیرسلمان این شهرستان خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بیشتر شعبات اخذ رأی را از مدارس انتخاب کرده‌ایم، افزود: این شعبات اخذ رأی هم ویژه خواهران و مشترک خواهران و برادران هستند.

 

وی با اشاره به اینکه نتایج تأیید و یا ردصلاحیت افراد داوطلب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا 14 دی‌ماه از سوی شورای نگهبان به ما اعلام خواهد شد، افزود: بعداز اعلام شورای نگهبان نسبت به نتایج تأیید صلاحیت‌ها ما دو روز فرصت داریم به داوطلبان اعلام کنیم که آن‌ها نیز سه روز فرصت دارند، نسبت به نتیجه به شورای نگهبان اعتراض کنند.

 

شرکائی با بیان اینکه برخی در خصوص نتیجه تأیید صلاحیت‌ها با شایعه‌پراکنی در فضای مجازی دامن زده و دنبال ایجاد التهاب در جامعه هستند، افزود: هنوز هیچ ننتیجه‌ای اعلام نشده و ما آنچه در فضاهای مجازی نسبت تأیید و یا رد صلاحیت داوطلبان منتشر می‌شود، را قبول نداریم.

 

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال برگزار می شود.

 

شهرستان اسدآباد یکی از شهرستان‌های استان همدان بیش از ۱۰۷ نفر جمعیت در غرب ایران اسلامی واقع شده که دارای سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز و به مرکزیت اسدآباد است.

 

این شهرستان به عنوان یکی از سیاسی‌ترین شهرستان‌های استان همدان است که انتخابات مختلف در آن با مشارکت بالا و شور و شکوه مردم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal