آخرین اخبار

11. بهمن 1402 - 9:25   |   کد مطلب: 47198
فرماندار شهرستان اسدآباد خبر داد:
وجود 7 هزار رأی اولی در اسدآباد
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه 80 هزار نفر واجدالشرایط رأی دادن در انتخابات امسال در شهرستان اسدآباد هستند، گفت: از این تعداد 7 هزار رأی اولی هستند.

 حسین‌علی شرکائی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، اظهار کرد: قطعاً داوطلبان اسدآبادی داریم که در محل‌های غیر از اسدآباد ثبت‌نام کردند و احتمال تغییر محل حوزه انتخابیه آن‌ها وجود دارد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: البته تاکنون نامزد انتخاباتی که در محلی غیر از این شهرستان ثبت‌نام کرده باشد و حوزه انتخابیه خود را تغییر دهد، نداشتیم.

 

وی یادآور شد: نامزدهای انتخابات که در محل دیگری غیر از اسدآباد ثبت‌نام کردند، می‌توانند در مهلت قانون یعنی 15 روز قبل از شروع انتخابات محل حوزه انتخابیه خود را تغییر و مشخص کنند.

 

شرکائی با بیان اینکه 80 هزار نفر در شهرستان اسدآباد واجدالشرایط رأی دادن در انتخابات امسال هستند، افزود: از این تعداد 7 هزار رأی اولی هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: مشارکت در این انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است که باید همگان برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد انتخابات را یک اصل خواند و افزود: ستاد انتخابات شهرستان از عوامل اجرایی تا نظارت آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات باشکوه دارد.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوع انتخابات در محافل مختلف از جمله در مساجد، خاطرنشان کرد: قطعاً حضور مردم در پای صندوق رأی می‌تواند سرنوشت بهتری را برای کشور و نظام رقم بزند، چراکه این انتخابات سرنوشت‌ساز است.

 

در شهرستان اسدآباد که یکی از شهرستان‌های پیشرو استان همدان در انتخابات مختلف  است، حضور و مشارکت مردم همیشه پایدار، باشکوه و پررنگ بوده و قطعاً امسال هم این رویداد بزرگ با شکوه خاص برگزار خواهد شد.

 

11 اسفند؛ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان خواهد بود که به تبع در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد هم این دوره از انتخابات برای انتخاب یک نماینده مردم پای صندوق رأی خواهند آمد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal