آخرین اخبار

11. اسفند 1402 - 7:41   |   کد مطلب: 47466
فرماندار شهرستان اسدآباد:
تعرفه اخذ رأی به اندازه کافی هست
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه امسال در 112 شعبه انتخاباتی در این شهرستان رأی اخذ می‌شود، گفت: مشکلی برای تعرفه نداریم و به اندازه کافی موجود است.

 حسین‌علی شرکائی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در 11 اسفندماه، اظهار کرد: امسال انتخابات در 112 شعبه اخذ رأی آغاز می‌شود.

 

وی گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 28 نامزد انتخاباتی تأیید صلاحیت شده داشتیم که دو نفر از آنان حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند.

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی یک نفر از شهرستان قروه به حوزه انتخابیه اسدآباد تغییر حوزه داد.

 

وی ادامه داد: از 26 نامزد انتخاباتی دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی 4 نفر انصراف دادند و 22 نفر نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

شرکائی اذعان کرد: در این دوره مجلس شورای اسلامی از تعداد 22 نامزد حوزه انتخابیه اسدآباد 20 نفر آقا و دو نفر خانم هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان اسدآباد 112 شعبه اخذ رأی داریم که 93 شعبه در بخش مرکزی و شهر اسدآباد و پالیز، 19 شعبه در بخش پیرسلمان است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: در این دوره از انتخابات 15 شعبه ویژه خواهران تعبیه شده که 9 شعبه در سطح شهر اسدآباد است.

 

وی افزود: امسال در این انتخابات حدود سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، محافظ صندوق به عنوان عوامل انتخابات هستند.

 

شرکائی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در زمینه پیش‌بینی میزان تعرفه و رأی اولی‌ها و تعداد شرکت کنندگان در این انتخابات، گفت: ما این موارد را اعلام نمی‌کنیم و به میزان کافی تعرفه داریم و مشکلی در این زمینه نیست.

 

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی در 11 اسفند درحال برگزاری است.

شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از شهرستان‌های استان همدان دارای سه شهر اسدآباد، پالیز و آجین و تعداد زیادی روستا است که انتخابات‌های مختلف در آن به صورت پرشور و مشارکت بالا برگزار می‌شود.

 

در انتخابات مجلس شورای اسلامی یک نفر به عنوان نماینده از این حوزه انتخابیه به مجلس راه می‌یابد و بر کرسی بهارستان می‌نشیند.

 

همچنین از سه نامزد ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دو نفر به مجلس خبرگان رهبری راه می‌یابند.
انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal