آخرین اخبار

10. بهمن 1402 - 15:07   |   کد مطلب: 47192
فرماندار شهرستان اسدآباد:
تأیید صلاحیت‌های اسدآباد به 22 نفر رسید
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از 50 نفر نامزد انتخاباتی ثبت‌نام شده قطعی در حوزه انتخابیه این شهرستان، 22 نفر تأیید صلاحیت شدند، گفت: از این تعداد دو نفر خانم هستند.

حسین‌علی شرکائی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در 11 اسفند همزمان با سراسر کشور در شهرستان اسدآباد، گفت: در حوزه انتخابیه این شهرستان 3 هزار عوامل اجرایی، نظارت، پشتیبانی، انتظامی و بازرسی امر مهم انتخابات را برعهده‌ خواهند داشت.

 

وی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد 112 شعبه خواهیم داشت که آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد افزود: از 112 شعبه اخذ رأی تعداد 93 شعبه در شهر اسدآباد و بخش مرکزی و 19 شعبه در بخش پیرسلمان خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه بر روی هر صندوق اخذ رأی متوسط بین 12 تا 20 نفر عامل اجرایی حضور خواهند داشت و که این تعداد به صورت متغییر است و آرای مردم را اخذ خواهند کرد.

 

شرکائی اذعان کرد: عوامل اجرایی که بر روی هر صندوق حضور دارند، شامل نماینده فرماندار، ناظران شورای نگهبان، بازرسان و محافظان صندوق هستند.

 

وی با بیان اینکه 53 نفر نامزد انتخاباتی در مرحله دوم ثبت‌نام دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اسدآباد ثبت‌نام خود را قطعی کردند، افزود: از این تعداد سه نفرانصراف داده بود و از تعداد 50 نفر نامزد باقی مانده، تاکنون 22 نفر تأیید صلاحیت خود را از شورای نگهبان دریافت کرد‌اند.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه از تعداد 22 نامزد انتخاباتی حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد دو نفر خانم هستند، افزود: با توجه به اینکه تا 19 بهمن‌ماه بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی ادامه خواهد داشت که ممکن است باز هم در این حوزه انتخابیه نامزد انتخاباتی تأیید صلاحیت شود و به لیست نامزدهای شهرستان اضافه شود.

 

 

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار که ممکن است فرد تأیید صلاحیت‌ شده‌ای تا پایان اعلام قطعی صلاحیت‌ها، ردصلاحیت شود؟، گفت: بله ممکن است نامزد انتخاباتی در طی این مدت و یا از قبل مرتکب جرم و یا تخلفاتی شده و یا بشوند که شورای نگهبان آنان را ردصلاحیت کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal