آخرین اخبار

22. مرداد 1403 - 7:52   |   کد مطلب: 48269
فرماندار شهرستان اسدآباد:
موافق بازگشایی ‌کنارگذر اسدآباد هستم
فرماندار شهرستان اسدآباد از برپایی ۱۸ ایستگاه صلواتی اربعین حسینی در اسدآباد خبر داد و گفت: بنده موافق بازگشایی مسیر ‌کنارگذر اسدآباد در ایام اربعین هستم چرا که از بار ترافیک و تصادفات در سطح شهر می‌کاهد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حسین‌علی شرکائی شامگاه دیشب در نشست خبری با اصحاب رسانه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، گفت: رزمندگان در جنگ تحمیلی در مقابل دشمن دارای سلاح بودند اما خبرنگاران بدون سلاح پا به پای رزمندگان برای به تصویر کشاندن رخدادهای این جنگ نابرابر در خط مقدم حضور داشتند.

 

وی با گرمیداشت یاد و خاطره شهید فرامرز نجفی، فعال در روابط عمومی در جنگ به عنوان خبرنگار حضور داشت، افزود: شغل خبرنگاری به لحاظ شرعی، اداری و مادی و دنیوی حرفه‌ای سخت و پر مشقت است.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با قدرشناسی از خبرنگاران شهرستان، گفت: مطالبه‌گری خبرنگاران هم به نفع مسئولان و هم مردم است، آنان به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، خواسته‌های مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند.

 

وی به وجود آسیب‌های اجتماعی مختلف در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت: اینکه مطالبه‌گری در جامعه صورت بگیرد، خوب است اما ما نگران پمپاژ ناامیدی در بین مردم هستیم که متأسفانه بیشتر در فضای مجازی رخ می‌دهد.

 

شرکائی با تأکید بر انعکاس اخبار مثبت شهرستان، خاطرنشان کرد: نباید اخبار مثبت و اقدامات در نظام جمهوری اسلامی را نادیده گرفت، باید اخبار را سبک و سنگین کرد که لطمه به شهر وارد نشود.

 

وی با بیان اینکه شهر اسدآباد که دیار شخصیتی چون سبدجمال است، باید اسطوره باشد، افزود: باید با  صداقت و دوستی برای همدیگر احترام قائل باشیم.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد یکی از معضلات شهر اسدآباد را وجود متکدیان در چهارراه‌ها دانست و افزود: این معضل چهره شهر را بد جلوه می‌دهد که در یک زمانی دست به دست هم دادیم و شهر را از وجود آنان خالی کردیم، البته این امر جزء وظایف شهرداری و بهزیستی است که باید با آنان برخورد کنند.

 

وی تأکید کرد: اسدآباد را خوب معرفی کنید، اینجا زادگاه سیدجمالی است که دنیا را متحول کرد.

 

شرکائی از پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران تا پنجشنبه گذشته خبر داد و افزود: به ترتیب تاریخ تحویل گندم، مطالبات آنان پرداخت خواهد شد.

 

وی از برپایی ۱۸ ایستگاه صلواتی اربعین حسینی در اسدآباد خبر داد و افزود: اسدآباد یشترین ایستگاه صلواتی را داراست.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه اعتبارات شهرستان۱۴۲ میلیارد تومان است، افزود: بخشی از این اعتبارات در اختیارات نماینده مجلس است.

 

وی موافق افتتاح ‌کنارگذر اسدآباد در ایام اربعین بود و گفت: بله موافق بازگشایی این مسیر هستم چرا که از بار ترافیک و تصادفات در سطح شهر می‌کاهد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal