آخرین اخبار

15. دى 1402 - 13:49   |   کد مطلب: 47028
امام جمعه شهرستان اسدآباد انتخابات را ناموس کشور و یک فرصت دانست و گفت: شکرانه این فرصت آن است که حضور همگان در انتخابات پر شور باشد و سیلی نهایی به گوش استکبار نواخته شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی  «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۵ دی‌ماه در شهرستان اسدآباد با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، بهترین عمل و افضل جهاد را انتظار فرج دانست و گفت: اینکه انتظار گشایش داشته باشیم، انسان را متوقف نمی‌کند، اولیا به ما یاد می‌دهند که فردا را روشن ببینیم.

 

وی بااشاره به پشت سرگذاشتن ایام ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: فاطمی‌ها نماد عشق‌ورزی هستند و حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از فاطمی‌هاست.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به سیل جمعیت در گلزار شهدای کرمان، گفت: خفاشان کوردل نتوانستند سیل جمعیت زائران را در سالگرد سردار دلها بر مزار او ببینند و برتابیدند و دست به عملیات انتحاری زدند.

 

وی با بیان اینکه امروز ارابه اوکراین و نظام سرمایه‌داری در غرب به گل نشسته و همین باعث اقدام مذبوحانه استکبار شده است، افزود: اصلی‌ترین پایگاه آمریکا  و رژیم صهیونیستی در حال هم پاشیدن است و ارتش آنان پایمال شده است، با جهادی که سردار سلیمانی کرد، ریشه آمریکا یک به یک از منطقه می‌خشکاند.

 

حجت‌الاسلام موحدی به بیداری ملت‌های جهان در براب رظلم در غزه اشاره کرد و گفت:  همه می‌دانند داعش سگ هار تربیت یافته آمریکا و اسرائیل است و این اقدام مذبوحانه که مزدورهای باقی مانده از آنان انجام و ترقه‌بازی می‌کنند، هنر نیست بلکه هنر آن است که حماس و جبهه نیروهای مقاومت در میدان نبرد انجام می‌دهند و مردانه می‌جنگند.

 

وی با بیان اینکه انتقامی سخت در انتظار استکبار و رژیم کودک کش اسرائیل است، افزود: قطعاً با انتقام سخت دل‌های محزون مردم شاد می‌شود.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد انتخابات را فرصت دشمن‌شکن خواند و گفت: حضور و مشارکت شما مردم در پای صندوق رأی خود یک نوع سیلی بزرگ به دشمن و استکبار جهانی است.

 

وی انتخابات را ناموس کشور و یک فرصت دانست و گفت: شکرانه این فرصت آن است که حضور همگان در انتخابات پر شور باشد و سیلی نهایی به گوش استکبار نواخته شود.

 

در این نماز جمعه مردم شهرستان اسدآباد با محکوم کردن حادثه ترویستی در گلزار شهدای کرمان، شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل را سر دادند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal