آخرین اخبار

12. بهمن 1402 - 11:32   |   کد مطلب: 47205
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
عزت ملت؛ دستاورد بزرگ انقلاب است
امام جمعه شهرستان اسدآباد اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را به برکت حفظ انقلاب دانست و گفت: این اقتدار و عزت جز بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی صبح امروز به مناسبت آغاز چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و در اولین روز از دهه فجر این انقلاب در دیدار با مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اسدآباد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی، امروز رهبری مدیر، مدبر، حکیم و با درایت داریم که بسیاری از امور  به خصوص فقه و تفسیر با ظرافت و دقتی تبحر دارند و تحلیلگران، صاحب‌نظران و قاریان در این درایت متعجب مانده‌اند.

 

وی با بیان اینکه با پشتوانه ملت ایران اسلامی، یک موجود هوس‌باز مثل شاه پهلوی از کشور بیرون رانده ‌شد و  رهبری کشور به دست حکیمی با تدبیر چون امام راحل داده شد، افزود: امروز هم بعداز امام(ره) رهبری چون حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) داریم و این از دستاورد بزرگ انقلاب است چرا که به برکت وجود ایشان و انقلاب شیعه عزیزتر در جهان اسلام و غیر مسلمان می‌درخشد.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد بر شرکت پررنگ مسئولان شهرستان اسدآباد در نماز جمعه، دعای ندبه، راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد و گفت: باید اصناف، آموزش و پرورش و  دانشگاه‌ها پررنگ‌تر در این زمینه ورود کنند.

 

وی تصریح کرد: براساس صندوق ملی، رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۳ به میزان ۵ و نیم درصد بوده که این تلاش دولتمردان است و آینده روشن است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با تأکید بر لزوم حمایت از نخبگان یکی از برنامه‌های دولت دانست و افزود: این اقدام حمایتی دولتمردان باید در اسدآباد هم باشد و دولتمردان این شهر از خود بپرسند که در این راستا چکار کردند.

 

وی با بیان اینکه یک دنیا و جهان با برکت انقلاب اسلامی تکان خورده است، افزود: امروز به برکت این انقلاب همه به حمایت از غزه بیدار شده‌اند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد تصریح کرد: اقتدار و عزت ما به برکت انقلاب حفظ شده و این جز بزرگترین دستاوردهای انقلاب است.

 

 

وی با اشاره به حدیثی از حضرت امام علی(ع)، گفت: اگر به غیر خدا رو نکرده و پشت به استکبار کنیم، قطعاً پیروز میدان‌های مقابله با دشمن خواهیم بود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی به سلامت کاری رؤسای قوه قضائیه ، مقننه و مجریه اشاره کرد و افزود: رؤسای قوه سه‌گانه عملکرد خوبی دارند و البته ممکن است آنان هم اشتباه داشته باشند که این‌ها شکرانه دارد.

 

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید پای وظایف خود بایستند و نقش‌آفرین باشند، افزود: جلب رضایت مردم مهم است و باید در این راستا تلاش کنید.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد بر حضور مسئولان در برنامه‌های دهه فجر، خطاب به آنان تصریح کرد: در برابر مشکلات تدبیر کنید، هنر آن است که مشکلات حل نشده را حل کنید.

 

وی به بلاتکلیفی انتصاب شهردار شهر اسدآباد انتقاد کرد و گفت: در انتخاب شهردار باید رایزنی می‌شد که کسی که مشکل ندارد، انتخاب شود تا کارها بر زمین نماند، متأسفانه چند ماه است حکم شهرداری نخورده است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی بر حضور مسئولان اسدآباد در جشن‌های مردمی هم تأکید کرد و گفت: مردم از مسئولان انتظار دارند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal