آخرین اخبار

13. بهمن 1402 - 14:00   |   کد مطلب: 47207
امام جمعه شهرستان اسدآباد اقتدار و حفظ تمامیت اراضی، قدرت سیاسی و جدیت ایجاد جبهه مقاومت در مقابل سلطه، پیشرفت‌های علمی، خنثی‌سازی توطئه کوچک‌سازی و اضمحلال ایران را از دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: امروز بوق‌های تبلیغات شیطان می‌خواهند خیانت‌های پهلوی را از اذهان عموم ببرند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۳ بهمن‌ماه شهرستان اسدآباد با اشاره به آیات و روایاتی از ائمه اطهار(ع)، خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان دعوت و توصیه ‌کرد و گفت: در دهه نورانی فجر باید این ایام را گرامی بداریم.
 

 

 

وی با بیان اینکه روزی معاویه ملعون تمام توان خود را به کار گرفتند تا فضائل حضرت علی(ع) را پنهان و ایشان را متهم کرده و نارواها را به او می‌چسباند، افزود: امروز هم بوق‌ها و جریانات معاویه‌ای هست و تمام تلاش‌شان این است که چهره جمهوری اسلامی را مشوح کنند ما وظیفه اریم که از آن دفاع کنیم‌.
 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب قطعا به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل می‌شود.
 

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرمود جمهوری اسلامی پرچم این ملت است، تصریح کرد: ملت این پرچم را محکم در دست خود نگه خواهد داشت و به فضل خداوند به دست صاحبش خواهد رساند.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه انقلاب مردم حکومت جهانی مهدوی را در عالم خواهد گستراند و نویدی است که خداوند متعال و بزرگان دینی داده‌اند، افزود: ما و نامزدهای انتخاباتی وظیفه دارند ابعاد و دستاوردهای نظام را برای ملت تکرار کنند، دشمن سفید را سیاه معرفی می‌کند، بوق‌های شیطانی به دنبال انحراف افکار مردم و جوانان ما هستند و ناامید باشند و تحصیل نکنند که جدیت داشته و کار کنند.
 

 

وی با بیان اینکه دهه فجر به استقلال و عزت داده، خطاب به ریش‌سفیدان منطقه گفت: با فرزندان خود مانوس و دستاوردها را برای آنان برشمارید، اینکه استقلال و آزادی امروز چه هست و دوران پهلوی چگونه بود.
 

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد اقتدار و حفظ تمامیت اراضی، قدرت سیاسی و جدیت ایجاد جبهه مقاومت در مقابل سلطه، پیشرفت‌های علمی، خنثی‌سازی توطئه کوچک‌سازی و اضمحلال ایران را از دستاوردهای انقلاب برشمرد و افزود: شیعه زیر بار ظلم نمی‌رود و نقشه نهنگ تبدیل به گربه تبدیل شد، بوق‌های تبلیغات شیطان می‌خواهند خیانت‌های پهلوی را از اذهان عموم ببرند.
 

 

وی به بخشش ایران به کشورهای مختلف در دوران پهلوی اشاره کرد و افزود: نقاط حساس ایران از جمله بحرین، اروندرود، آراراد، سرچشمه هیرمند با فتنه انگلیسی‌ها به کشورهای دیگر داده شد تا ایران هر روز کوچک‌تر و ضعیف‌تر شود و غیورمردان آن نتوانند در مقابل سلطه بایستند.
 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی خاطرنشان کرد: اگر رژیم آلوده و دست‌نشانده و سلطه‌گر پهلوی باقی می‌ماند از ایران چیزی نمی‌ماند که به برکت انقلاب شما مردم تمامیت اراضی ایران حفظ شد و تمام سران سلطه جمع شدند دست به دست دادند که ایران را کوچک‌تر کنند که نه تنها نتوانستند بلکه امروز اغراق می‌کنند که ایران فقط ایران نیست، قلب ایالت‌های متحده مقاومت و پشتیبان تمام آزادمردان است.

وی اذعان کرد: امروز به برکت انقلاب شما مردم ایران، یمن کوچک دست خالی توانسته‌ است مقابل آمریکا و اسرائیل غاصب بایستند و بجنگند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal