آخرین اخبار

4. اسفند 1402 - 14:01   |   کد مطلب: 47399
امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: هرچه مشارکت شما در این نظام بیشتر باشد، این حرم قوی‌تر، مقتدرتر و امن‌تر و شک نکنید که جبهه مقاومت مقتدرتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چهارم اسفند‌ماه در مسجد جامع شهر اسدآباد با قرائت دعای امام زمان(عج)، اظهار کرد: ماه شعبان با وجود شب نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت شب تعالی است و خوشا به حال کسانی که این شب را احیا می‌گیرند و به دعا مشغول هستند.

 

وی با بیان اینکه ظهور امام زمان(عج) چیز غریبی در تاریخ نیست و کتب مذاهب اسلامی مملو از احادیث در خصوص ایشان است، افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از مشاهیر اهل سنت کتاب نوشتند و ولادت امام زمان(عج) را در کتاب‌ها نقل کردند و همه ائمه اطهار(ع) در خصوص بشارت به ظهور روایات دارند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تقویت و تجهیز انقلاب و جامعه اسلامی قدمی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است، تصریح کرد: سوال مطرح است که آیا فرو ریختن موشک‌های ایران بر رژیم سفاک صهیونیست و کمک به جبهه مقاومت برای سرنگونی این رژیم جعلی به عنوان دشمن درجه یک اهل ایمان گامی در راستای ظهور است یا خیر؟ قطعاً یک گام موثر است.

 

وی ادامه داد: حضور شما مردم پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات آیا جامعه اسلامی را مقتدرتر می‌کند یا نه؟ آیا جبهه مقاومت را تقویت می‌کند یا نه؟ شک نکنید که هر چه مشارکت مردم بالاتر باشد، جبهه مقاومت مقتدرتر خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی اذعان کرد: ایران قلب تپنده ایالات متحده‌ مقاومت است، شهید سردار سلیمانی گفت که این جمهوری اسلامی حرم است و هرچه مشارکت شما در این نظام بیشتر باشد، این حرم قوی‌تر، مقتدرتر و امن‌تر خواهد بود.

 

وی بااشاره به فرمایش رهبر انقلاب که فرمود انتخابات رکن اصلی جمهوری اسلامی است، افزود: خوشا به حال شما که این رکن‌ را با حضورتان در پای صندوق‌های رای تقویت می‌کنید.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی دو مجلس و حامیان آنان برای تقویت رکن اصلی جمهوری اسلامی تبلیغ و تلاش می‌کنند، افزود: برخی به گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که انگار دنیا آباد و سرخوش است و ایران فقط مشکل دارد، اینگونه نیست ما مشکل داریم اما کشورهای دیگر هم بدون مشکل نیستند‌، کمااینکه آنان به خاطر مشکلات اقتصادی اعتصاب‌های سریالی دارند.

 

وی یکی از مشکلات اصلی کشور را متمرکز شدن تصمیمات دانست و گفت: یک طرح در شهرستان می‌خواهد به تصویب برسد باید در تهران تصمیم‌گیری شود، چرا باید اینگونه باشد، مگر این شهر مهندس ندارد. حال اگر این قانون با انتخاب نمایندگان اصلح اصلاح شود و تصمیم‌گیری تمرکززدایی شود، قطعاً معضلات شهرستان حل خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مجلس فعلی ما در راستای حل مشکلات قوانین خوبی تصویب کرده، افزود: قدم‌های خوبی در این مجلس برداشته شده است و با مطالبه شما قدم‌های خوبی برداشته خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal