19. ارديبهشت 1403 - 9:47   |   کد مطلب: 47774
در دهه کرامت صورت می‌گیرد؛
برگزاری جشن «روز دختر» در اسدآباد
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری 15 عنوان برنامه فرهنگی در دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

 حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر طالبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» از اجرای 15 عنوان برنامه فرهنگی در دهه کرامت و همزمان با روز دختر در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با همکاری ادارات مختلف انجام می‌شود.

 

وی از برگزاری جشن روز دختر در پارک شهید باهنر شهر اسدآباد خبر داد و گفت: این برنامه عصر روز شنبه 22 اردیبهشت ساعت 15 انجام می‌شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برپایی سه چادر و غرفه فرهنگی در جشن روز دختر در پارک شهید باهنر خبر داد و افزود: این چادرها توسط هلال احمر حوزه علمیه خواهران و ستاد نهضت پیشرفت بانوان برپا می‌شود.

 

وی با اشاره به فضاسازی و آذین‌بندی روز ولادت حضرت معصومه(س) از سوی شهرداری، گفت: در این مراسم از سخنران برجسته بهره‌مند خواهیم شد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین طالبی از دیدار نخبگان دختر و مداحان با امام جمعه در دهه کرامت خبر داد و افزود: در ایام این دهه تبلیغات اسلامی با هماهنگی حوزه علمیه الراضیه نسبت به اعزام مبلغه به مدت ده روز به سطح روستاها اقدام خواهد کرد.

 

وی مراسم تجلیل نخبگان دختر، مراسمات جشن ولادت با سعادت امام رضا(ع) در محلات مختلف از جمله محله خاکریز و سیدان، سالن شهدای آموزش و پرورش، حضور خواننده «سلام فرمانده»، برپایی ایستگاه صلواتی در میدان امام(ره)، برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع «عفاف و حجاب»، «جمعیت و فرزند آوری» و «ازدواج» برپایی ختم قرآن و صلوات در خانه‌ها و مؤسسات قرآنی، دیوارنگاری حداقل 2 الی 3 مورد در سطح شهر با موضوع «عفاف و حجاب» و حضور کاروان زیر سایه خورشید را از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal