آخرین اخبار

5. آبان 1399 - 18:40   |   کد مطلب: 37182
کیومرث سرمدی با بیان اینکه در راستای پیشرفت و تعالی شهرستان، منافع مردم و وحدت را به نامهربانی‌ها در انتخابات ترجیح دادم و از سرپرست دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی حمایت کردم، گفت: از مدیرانی که دل درگرو تلاش داشته باشند، حمایت خواهم کرد و آنچه از آقای مرادی مخلص در جهت استقلال دانشگاه انتظار می‌رود، توسعه رشته‌ها، توجه به نخبگان و تحصیل‌کردگان بومی است.

به گزارش آوای سیدجمال،  کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی، با تأکید بر اینکه باید همه ما به سمت تعالی و رشد کشور پیش برویم، اظهار کرد: در این راستا شهرستان اسدآباد باوجود تلاش و زحمات همه مسئولان از ابتدا تاکنون پیشرفت‌هایی را در زمینه‌های مختلف داشته و خدمات نظام ارائه شده اما هنوز در شأن و جایگاه مردم این دیار نیست؛ لذا باید در مسیر تعالی تلاش کنیم.

 

در حمایت از سرپرست دانشگاه به مسائل جناحی و باندبازی توجهی نکردم، توانمندی وی مهم بود

وی با اشاره به انتصاب آقای مرادی‌مخلص به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی، گفت: ما در انتصاب اقای مرادی مخلص توجه به مسائل جناحی، باندبازی و تأکید بر اینکه تعرفه انتخاباتی فلان فرد به نام جناح غالب بوده و باید جایگاهش متناسب با آن تعریف شود، را کنار گذارده و آن را آسیبی دانستیم و امروز با این حرکت، حمایتی خود در انتصاب وی با توجه به توانمندیش اعلام کردیم.

 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: این نوع نگاه و حرکت به انتصاب افراد حرکتی نو است که در این برهه حساس متوجه آنان می‌شود و انتظار می‌رود که در مسیر رشد،  تعالی و توسعه‌ای دانشگاه به همه لحاظ تلاش کنند.

 

ضمن احترام به غیربومی ها، از مسئول بومی حمایت می کنم

وی یادآور شد: برای توسعه شهرستان نگاه به درون را حرکت نویی می‌دانیم و ضمن احترام به افراد غیربومی آن را دنبال می‌کنیم.

 

سرمدی گفت: تا زمانی که آقای مرادی مخلص در راستای منویات رهبری، منافع مردم، وحدت شهرستان، توسعه همه‌جانبه دانشگاه و توجه به همه سلایق و نیروهای دلسوز شهرستان باشد، حمایت ما ادامه خواهد داشت.

 

منافع مردم و وحدت را به نامهربانی ها در انتخابات ترجیح دادم

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی باید به‌عنوان یک نماد بزرگ و جایگاه علمی به عینه دیده شود، افزود: لذا برای تقویت این حرکت در شهرستان بنده ازهمه حواشی انتخابات پرهیز کردم، نامهربانی ها را نادیده گرفته‌ و آن‌ها را به منافع مردم و وحدت در شهرستان ترجیح دادم، کارشکنی و مقاومت در مقابل درخواست مردم و تحقیر نگاه‌های خاص مدیران و تحت‌فشار گذاشتن آنان از سوی هیچ‌کس نه از من نماینده تا دیگران پذیرفته نیست.

 

از مسئولان تلاشگر به شرط همراهی با منافع مردم حمایت می کنم

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بابیان اینکه ما فرصت تکرار اشتباه و یا از دست دادن فرصت‌ها نداریم، افزود: بنده به‌عنوان وکیل مردم از مسئولان تلاشگر به‌شرط همراهی با منافع مردم، نداشتن وابستگی به شخص خاص، و نگرفتن تصمیمات خارج  از دستگاه‌های خاص و حل مشکلات مردم در اولویت باشد، از آن‌ها حمایت خواهم کرد.

 

وی با بیان اینکه فضای جدید حاکم بر شهرستان باید فضایی حاکم بر یک نگاه حل مشکلات چندساله باشد، افزود: از مدیرانی که  دل درگرو تلاش داشته باشند، حمایت خواهم کرد و آنچه از آقای مرادی مخلص در جهت استقلال دانشگاه انتظار می‌رود، توسعه رشته‌ها، توجه به نخبگان و تحصیل‌کردگان بومی است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal