آخرین اخبار

10. تير 1400 - 9:40   |   کد مطلب: 39367
بلواری که امروز در شهر همدان مزین به نام سیدجمال الدین اسدآبادی است و مسئولان سعی در تغییر نام آن دارند، اقدامی اشتباه است که قطعا" تبعات خود را خواهد داشت.

به گزارش آوای سیدجمال، ظاهراً در جلسه کارگروه نامگذاری گذرگاه‌های شهر همدان، تصویب شده که نام بلوار سیدجمال‌الدین اسدآبادی به نام شهید شاخص سال استان همدان تغییر یابد.

اگرچه نفس کار اشکالی ندارد و اما ثبت نام یک مقام در بلواری که در گذشته نامگذاری شده، اقدام اشتباهی است که بدون تردید می تواند چالش های جدی ایجاد کند.

سیدجمال الدین اسدآبادی، به عنوان یکی از شخصیتهای بزرگ بین المللی و بیدارگر مشرق زمین از مفاخر استان همدان است که تلاش برای حذف نام وی تبعات منفی خواهد داشت.

مسئولان استانی با کوتاهی‌ها و بی توجهی ها به وجود شخصیتی تاریخی بین المللی موجبات مصادره نام سیدجمال به افغانی ها را در سال ۹۳ فراهم آوردند و تغییر نام یک بلوار مزین به نام وی اقدامی اشتباه و ناپذیرفتنی است.

بلواری در همدان که امروز به نام سیدجمال شناخته شده و مسئولان سعی بر تغییر نام آن دارند در سال ۹۵ همزمان با نامگذاری سال همدان به نام سیدجمال الدین اسدآبادی نامگذاری شد.

پیشنهاد می‌شود مسئولان به جای تلاش در تغییر نام این بلوار، مکان دیگری که فاقد نام بوده یا نام متناسب با دارالجهاد همدان را ندارد، انتخاب و پیشنهاد کنند.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal