آخرین اخبار

30. آبان 1400 - 11:12   |   کد مطلب: 40643
مهمترین وظیفه و رسالت بسیج که برای رسیدن به آن سالهای متمادی زحمات فراوانی کشیده شده و جوانان زیادی از اقصی نقاط عالم به شهادت رسیده‌اند، بحث آرمانخواهی و آرمانگرایی است.

به گزارش آوای سیدجمال، بدون تردید هر حرکتی که در عالم وجود به وقوع می پیوندد به پایان و عاقبتی منتهی می گردد و این موضوع امری طبیعی و موافق با قانون آفرینش است.

 

به وجود آمدن سازمان‌ها، دولت‌ها و مجموعه های اجتماعی  دارای عواقبی است متناسب با سیاست‌ها و نیازهایی که موجب ایجاد آنها شده است.

 

و اما در این میان تشکیل بسیج مردمی به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ که اوایل پیروزی نظام جمهوری اسلامی و همچنین چند ماه قبل از جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی بود، نوید بخش خیرات و برکاتی بود که شاید در آن زمان کسی به آینده آن نمی اندیشید.

 

امام خمینی رحمه الله علیه با درگیر کردن بدنه مومن و انقلابی کشور با سخت ترین تهدیدات و خطرات کشور، جمهوری اسلامی را بدینوسیله بیمه کرد.

 

علاوه بر حضور بسیار مجدانه این شجره طیبه در عرصه های امنیتی و دفاعی، حضور بسیج در بخش سازندگی و بهداشت کشور نیز دارای گامهای بلندی ست که پرداختن به آنها در این مقال نمی گنجد.

 

 

 

مهمترین وظیفه و رسالت بسیج که برای رسیدن به آن سالهای متمادی زحمات فراوانی کشیده شده و جوانان زیادی از اقصی نقاط عالم به شهادت رسیده اند، بحث آرمانخواهی و آرمانگرایی بسیج است.

 

 

 

بسیج با در دست داشتن پرچم سبز مهدویت در ظل هدایت های مدبرانه فرمانده معظم کل قوا نه تنها به دنبال تحقق  آرمان سرخ امام حسین(ع) و ادامه راه خونین آن حضرت، بلکه آماده جانفشانی در راه اعتلای پرچم سبز مهدوی در سراسر دنیاست.

 

 

این حجم از رشادت و امید در این نیروی عظیم مردمی نیست مگر به برکت نفس های پاک و الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی و بنیانگذار بسیج و همچنین تائیدات و هدایت های رهبر معظم انقلاب؛

 

نیروی بسیج علاوه بر درنوردیدن مرزهای جغرافیایی میهن اسلامی امروز در اقصی نقاط دنیا و هرجا که اراده نماید حضور یافته و آن نقطه را به امنیتی پایدار تبدیل می نماید.

 

داشتن جهانی به دور از استعمار و استکبار و زمینه سازی برای تحقق قسط و عدالت در زمین ار آرمانهای والا و البته دست یافتنی بسیج است که ان شاءلله به خواست خداوند روزی ساری و جاری خواهد شد.

 

سوره مبارکه القصص آیه ۵
وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ﴿۵﴾
ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!
وعده خداوند حق است و ان شاءالله بزودی محقق خواهد شد

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal