آخرین اخبار

24. خرداد 1399 - 14:03   |   کد مطلب: 35979
نماینده اسدآباد در مجلس:
خط قرمز ما خدمت بی‌منت به مردم است
کیومرث سرمدی ایجاد رضایتمندی مردم و تلاش انقلابی برای حل مشکلات مردم یک اصل است، گفت: خط قرمز ما خدمت بی‌منت به مردم است و در این راستا با دولت همکاری خواهیم داشت.

به گزارش آوای سیدجمال،  نماینده اسدآباد در مجلس در اولین نشست شورای اداری شهرستان اسدآباد در سال 99 بعداز آغاز به کار مجلس یازدهم، با بیان اینکه خدمت بی‌منت به  مردم خط قرمز ماست، اظهار کرد: ایجاد رضایتمندی مردم و تلاش انقلابی برای حل مشکلات مردم یک اصل است و در اولویت کار ما قرار دارد.

 

وی با اشاره به اهداف مجلس یازدهم، گفت: امروز حفظ بیت المال و نظارت و قانونمندی از اولویت های مهم در اهداف مجلس است.

 

سرمدی تاکید کرد: ارمان امام و شهدا و رهبری و تمام دلسوزان نظام توجه به مستضعفان و محرومان جامعه است و مجلس یازدهم در این مسیر حرکت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم با وجود تمام سختی ها و مشکلات و بعضا کمبودها و گرانی و گرسنگی پای انقلاب ایستادند و ذره ای از ارمانهای امام و شهدا فاصله نگرفتند، خاطرنشان کرد: این مشکلات هیچ خللی در اعتقاد انها نسبت به انفلاب ایجاد نکرد بنابراین خدمت صادقانه و بی منت به این مردم باید برای همه ما یک اصل باشد.

 

نماینده اسدآباد در مجلس با بیان اینکه مجلس یازدهم مجلسی پاکدست در جهت احقاق مطالبات به حق مردم خواهد بود و در زمینه وظایف نظارتی خود انقلابی در کنار مردم ایستاده، افزود: تعامل و همکاری مان با دولت برای سرعت بخشیدن به خدمت رسانی مردم خواهد بود.

 

فرماندار اسدآباد هم در این نشست با اشاره به وضعیت پروژه های اسدآباد، تظهار کرد: سد نعمت اباد یکی از پروژه های مهم است که در حال حاضر دارای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته در تابستان امسال راه اندازی می‌شود.

 

مجید درویشی با بیان اینکه تکمیل و راه اندازی تمامی پروژ های عمرانی بالای ۵۰ درصد پیشرفت اولویت کاری دولت است، گفت: مدیران باید برای رضایتمندی و رفع مشکلات مردم قدم بردارند.

 

وی افزود: پارسال دولت ۸۳ میلیارد تسهیلات ارزان قیمت و کمکهای بلاعوض به خسارت دیدگان بخش مسکونی، دامی و زراعی  پرداخت کرده است.

 

در پایان این نشست از خدمات 4 ساله رنجبرزاده نماینده دوره دهم مجلس قدردانی شد.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal