آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1402 - 12:27   |   کد مطلب: 45002
حسینعلی شرکایی با اشاره به انتخابات و دومین کنگره شهدای استان به عنوان دو رویداد مهم در سال جاری و لزوم پای کار بودن مدیران در این زمینه، گفت: برخی مدیران در جلسات یا موبایلشان زنگ می‌خورد یا از جلسه بیرون می‌روند، که اینها در ارزیابی‌ها لحاظ خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسینعلی شرکایی، فرماندار شهرستان اسدآباد در شورای اداری این شهرستان با تبریک کسب رتبه برتر شورای اسلامی شهر اسدآباد در بین ۳۲ شورای شهر استان، اظهار کرد: باید ما خوشحال باشیم که این موفقیت شامل حال شهر ما شده، از برخی گله دارم که سؤال می‌کنند چرا شورا برتر و نمونه است و چطور نمونه شده! استانداری ارزیابی کرده، نماینده مجلس درجریان است و ارزیابی‌ها میلیمتری بوده است!، ین درست نیست که کلیت کار شورا و شهردار را زیر سؤال ببریم.

 

 وی با اشاره به انتخابات و دومین کنگره شهدای استان به عنوان دو رویداد مهم در سال جاری، گفت: باید برای این رویداد همه پای کار باشند و آمادگی داشته باشند.

 

 فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بعضا" برخی مدیران خود را در حاشیه می‌بینند درحالی باید بطن کار باشند، افزود: اعتبارات استانی تخصیص خوبی داشته و باید مدیران به جد پیگیری کنند.

 

وی با گله از مدیران که به جای حضور خود کارشناس دست سوم را به جلسه می‌فرستند، گفت: حضور مدیران الزامی است و از این پس اگر مدیری کارشناس به جلسه بفرستد، او را بیرون خواهیم کرد.

 

شرکایی تصریح کرد: مدیری که دبیر کارگروهی را دارد، و جلسات آن را برگزار نمی‌کند، عذرش را خواهیم خواست، البته از برخی مدیران هم برای برگزاری به موقع جلسات سپاسگزاریم.

 

وی با بیان اینکه شأن جلسات بالاست و حضور فعال مدیران در آن نیاز است، گفت: یک دانش‌آموز و دانشجو هم یک ساعت و نیم در کلاس می‌مانند آنوقت برخی مدیران ما یا موبایلشان زنگ می‌خورد یا به بیرون جلسه می‌روند، اینها در ارزیابی لحظ خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به شعار امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» خاطرنشان کرد: مدیران ایده‌های خود را با موضوع شعار سال به فرمانداری مکاتبه کنند که در این زمینه تنها 16 اداره پاسخگو بوده است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal