آخرین اخبار

23. خرداد 1400 - 12:55   |   کد مطلب: 39201
سعید کتابی با اشاره به مشارکت ۷۳ درصدی مردم اسدآباد در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری و شوراها، گفت: مدیران در ساعات غیر اداری هم نمی‌توانند در جلسات تبلیغاتی کاندیداها شرکت کنند البته هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدایی را هم ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال، سعید کتابی، فرماندار شهرستان اسدآباد در شورای اداری این شهرستان، با گذری به سند توسعه و عملکرد دولت تدبیر و امید در طول 8 سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: در ۹ ماه گذشته اجرای پروژه مخابراتی به مبلغ ۱۷ میلیارد تومانی و خانه‌دار کردن بسیاری از روستائیان با پرداخت وام‌های بنیاد مسکن ازجمله خدمات دولت بوده است.

 

 

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در رفع موانع تولید، گفت: اینکه بگوییم پایان دولت است و انگیزه برای کار را از دست بدهیم، پذیرفته نیست و ما مکلف هستیم تا زمانی که ابلاغ و حکم مسئولیت داریم، به جامعه خدمت کنیم.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه مدیران ادارات شهرستان باید تا یک هفته دیگر برنامه کاری یک سال آینده را ارائه دهند، گفت: نباید مدیران دچار روزمرگی شوند ، کم‌کاری و بلاتکلیفی پذیرفته نیست.

 

 

وی مرخصی و مأموریت در هفته پیش روی انتخابات را ممنوع کرد و به‌جای پرداختن به آمار عملکردی شهرستان به آمار استانی از اقدامات دولت پرداخت و گفت: کارهایی در این دولت انجام‌شده و کسی از کره مریخ نیامده، انجام دهد بلکه این کار دولت بوده و این نهایت بی‌انصافی است که بگوییم دولت کاری نکرده!

 

 

کتابی با اشاره به‌پیش رو بودن انتخابات، از حضور و ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستاها قدردانی کرد و گفت: تاکنون کاندیداها در این شهرستان قانونمند عمل کرده و از ۵۳ کاندیدا تعداد ۴۸ کاندیدا ستاد انتخاباتی ایجاد کردند.

 

 

وی با اشاره به مشارکت ۷۳ درصدی مردم اسدآباد در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری و شوراها، گفت: این نظام بر اساس دو مؤلفه جمهوریت و اسلامیت شکل گرفته و هر دولتی که با این دو مؤلفه سرکار بیاید، بااقتداری خواهد بود.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با تأکید بر اینکه هر فردی در تشویق مردم به حضور در انتخابات وظیفه دارد و مدیران هم باید در این زمینه تلاش کنند، گفت: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیدایی را ندارد.

 

 

وی با بیان اینکه مدیران در ساعات غیر اداری هم نمی‌توانند در جلسات تبلیغاتی کاندیداها شرکت کنند، گفت: اصل بی‌طرف از اصول برگزاری انتخابات سالم است.

 

 

کتابی متذکر شد: مدیران حق بداخلاقی با ارباب‌رجوع ندارند ولو اینکه حق با ارباب‌رجوع نباشد.

 

 

وی با اشاره به وجود   ۱۱۷ شعبه اخذ رأی در انتخابات ۱۴۰۰، از خبرنگاران و فعالان مجازی درزمینهٔ فرهنگ‌سازی مشارکت حداکثری قدردانی کرد.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد وضعیت کرونا در اسدآباد را مناسب خواند و گفت: البته این وضعیت شکننده است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal