آخرین اخبار

20. اسفند 1400 - 15:52   |   کد مطلب: 41691
کیومرث سرمدی در خصوص ارتقا حکم آقای شرکایی از سرپرستی به ریاست، به صورت صریح گفت: بله، در صحبتی که روز گذشته با آقای استاندار داشتیم، با ارتقا حکم وی موافقت و به عنوان گزینه قطعی مطرح است.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس، در نشستی با خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان اسدآباد به بودجه 1401 اشاره و اظهار کرد: با توجه به فاصله بین منابع و مصارف در بودجه، این امر در لایحه بودجه 1401 دیده شده و 400 هزار میلیارد کسری بودجه ای که داشتیم به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

 

واریز 12 میلیارد تومان سهم استان همدان از مالیات ارزش افزوده
وی به سهم استان همدان در مالیات ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان سهم استان همدان اختصاص پیدا کرده که تاکنون از این میزان ۱۲ میلیارد تومان واریز شده است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس به ساماندهی امور مالیاتی اشاره کرد و گفت: ما در کشور فرار مالیاتی و معافیت مالیاتی در برخی از بخشها داشتیم که به اصلاح این ساختار پرداخته ایم.
وی با اشاره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی ، گفت: بنده از مخالفان حذف این امر بودم و آثار آن فشار بر مردم خواهد بود.  

 

اسدآباد؛ میراث‌دار قصه تلخ و پر غصه پروژه های ناتمام  
سرمدی با بیان اینکه اسدآباد میراث دار قصه تلخ و پر غصه پروژه های ناتمام  با میانگین دهه ساله است، گفت: ما این پروژه ها به عنوان مطالبه از رئیس جمهور در سفر وی به استان همدان پیگیری و مطالبه خواهیم کرد.

 

وی به وضعیت احداث تونل در گردنه اسدآباد هم اشاره ای کرد و گفت: مطالعات این پروژه با یک میلیارد تومان شروع و به اتمام رسیده و در حال حاضر در دست بررسی کارهای فنی اتس، بعداز بررسی این موضوع برای اخذ مجوز کمیسیون 23 و دریافت ردیف اعتباری و اجرا طی خواهد شد.

 

شرکایی، فرماندار قطعی اسدآباد خواهد بود
نماینده مردم اسدآباد در مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا آقای شرکایی، سرپرست فعلی فرمانداری اسدآباد برای ادامه کار حکم فرماندار را خواهد گرفت ؟ به صورت صریح پاسخ داد: بله، در صحبتی که روز گذشته با آقای استاندار داشتیم، وی با ارتقا پست از سرپرستی به ریاست فرمانداری خواهند ماند و به عنوان گزینه نهایی و قطعی است.

 

مدیرانی که چندین سال خدمت می‌کنند، آنچه در توان داشتند ارائه دادند
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تکلیفی برای مدیران بی انگیزه ای که از دولت قبل باقیمانده اند، دارید یا خیر؟ گفت: بنده در عزل و نصب ها دخالتی ندارم، اما مشورت می‌دهم، تأکید ما بر انتخاب مدیرانی است که با درد اسدآباد آشنا باشد، با انگیزه باشند، به مدیران فرصت کافی داده شد تا هر آنچه در توان دارند، نشان دهند، اما مدیری که تاکنون آنچه در توان داشته ارائه داده، بنابراین باید مدیران کارآمد بمانند و بی انگیزه ها بروند. هرچه زودتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

 

از فرصت رسانه‌ها بهره بگیرید
سرمدی با تأکید بر توجه به رسانه و خبرنگاران، گفت: احترام به آنها و ایجاد امکانات و شرایط حضورشان در محافل و جلسات، درواقع خدمت به مسئولان و نظام است و باید مسئولان از این فرصت بهره ببرند.  

 

وی ایجاد شهرک فولاد را نیازمند زیرساختها دانست و گفت: در صورت وجود سرمایه گذار باید این زیرساختها فرام شود.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با انتقاد از مدیریت ضعیف ورزش استان خاطرنشان کرد: از تعطیلی کار ورزش بسکتبال بی اطلاعم و باید بررسی شود. اما مدیریت ضعیف ورزش استان پاسخگوی نیازهای شهرستان نیست و این مطالبه جدی ما هم هست.

 

1500 جوان تحصیلکرده بیکار در اسدآباد
وی به مراجعه حدود هزار و 500 جوان تحصیلکرده با رنج سنی 28 تا 40 ساله به دفترش خبر داد و گفت: این میزان بیکار در جامعه شهرستان نشان می‌دهد که این شهر معضل بیکاری مشکل اساسی است.

 

سرمدی تأکید کرد: خبرنگاران باید در کنار نقد و تحلیل و نتیجه گیری، راهکار هم به ما مسئولان بدهند و خدمات ما را منعکس کنند.

 

اختصاص600 میلیون تومان به دانشگاه سیدجمال برای تکمیل مرکز اسناد سیدجمال و آزمایشگاه شیمی
حسینعلی شرکایی، سرپرست فرمانداری اسدآباد هم به کنگره دو روزه بزرگداشت سیدجمال اشاره کرد و گفت: ره آوردی حضور معاون رئیس جمهور و وزرای علوم و ارشاد در این کنگره اختصاص 400 میلیون تومان برای مرکز اسناد سیدجمال، 200 میلیون تومان برای آزمایشگاه شیمی ، ساخت یک سالن اجتماعات برای دانشگاه، پیگیری ثبت نام اسدآباد در تقویم، پیگیری تملک 2ملک  باقی بنای یادبود سیدجمال بوده است.

 

خبرنگاران و فعالان مجازی موضوعاتی چون بی انگیزگی مدیران و رؤسای ادارات، عدم زیباسازی شهر در آستانه نوروز ، نبود معاینه فنی، بلاتکلیفی پروژه کنارگذر، ناهماهنگی در ایجاد شرایط  برای خبرنگاران در کنگره سیدجمال، مشکل مالی تیم بستکبال، بی توجهی مسئولان به امر خودکشی، اشتغال، دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، طرح شفافیت، توجه به شهرک فولاد را با نماینده مردم در مجلس و سرپرست فرمانداری مطرح کردند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal